Switch to full style
Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
Plaats een reactie

Lichtschakelaar vervangen...

30 dec 2013 10:51

Gisteren lichtschakelaar vervangen. Bij het aanleggen van de kruislichten was er slecht contact waardoor 's avonds rijden enkel mogelijk was met grootlicht of met standlicht. Dus niet leuk om zeker in deze korte dagen telkens voor donker te moeten terug zijn van een ritje.
Naar FG Porsche geweest en daar een andere schakelaar meegebracht. Na een beetje studie begonnen aan een vervanging. (zie foto's) Op het eerste zicht en in de manual van de P 3.2 Carrera geen groot werk. Echter heel moeilijk bij te geraken. De kabels hebben niet veel plaats en om er bij te geraken moest ik mij in bochten wringen waar de 'kamasutra' nog kan van leren..... Alles perfect gelukt, echter wel een stijve rug en een pijnlijke nek aan overgehouden. Wel fier op het resultaat.
Terwijl ik goed bezig was aan mijn 3.2. ook nog de luidsprekerfront vervangen. Ik had deze gekocht op het laatste beursbezoek. Ze zijn moeilijk te vinden.
Vandaag het kofferdeksel afnemen om de scharnieren te zandstralen en te herspuiten. Rest volgt later......
60185 60186 60187 60188 60189 60190 60191 60192

De front van de luidsprekers zijn door de trilling doorgebroken. Op vorig beursbezoek in Chimey enkele nieuwe fronten gevonden, dus nu nog monteren. ( zie foto's)
60193 Afbeelding
Goede eindejaarsfeesten, en straks een gelukkig nieuwjaar aan alle P- liefhebbers.
Hans

Mod by horn: plaatjes even op goede volgorde gezet

Re: Lichtschakelaar vervangen...

30 dec 2013 10:55

Goed bezig Hans!!! :thumleft:
Plaats een reactie