Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
16 feb 2014 18:29
heb net een Dymond BTRO 1 bij de ahum action gekocht en ben toch wel verbaasd over het feit dat je voor 9.95 Euris een fantastisch
apparaatje kan kopen, schijnt ook in de auto te werken even aansluiten op je Aux aansluiting. Ik zeg een aanrader halen dat dingetje!
http://www.action.nl/products/view/id/1 ... elistid/31
16 feb 2014 22:08
Wat voor aansluiting heb je nodig op de HiFi set?
16 feb 2014 22:14
Action .... Een geweldige winkel
16 feb 2014 23:30
er zitten 3 kabels bij: 1 x RCA(wit/rood) stereo zit standaard op elke versterker of autoradio?, 1 x 3,5mm stereo jack cable en een usb charging cable. Weet nog niet of hij op een cdr21 past? maar zou leuk zijn op de stereo thuis werkt het perfect
17 feb 2014 11:59
Klinkt goed, ik ga er eentje aanschaffen.
17 feb 2014 12:14
Ga er ook eens 1 halen. kijken of het werkt. Voor een tientje kun je er geen buil aan vallen...
gebruiksaanwijzing
17 feb 2014 12:39
Bedankt voor de tip! Heb er vanmorgen 1 gehaald,was de laatste. Bij de Action vonden ze het wel grappig dat ik er via het Porsche Forum was terecht gekomen
17 feb 2014 19:15
Er zitten wel eens leuke weekaanbiedingen bij, die 5w/40 volsyntheet was vorige week zomaar 1 euro! de liter goedkoper enne Porsche
toegelaten. Weet van de leverancier dat die gewoon bij een bekende raffinaderij vandaankomt. Rij er al jaren op ook op topsnelheid, no problem. Gierigheid? nee, kwaliteit wordt bepaald door wat er er op de verpakking staat en niet de prijs. Maar ja ik ben altijd al eigenwijs
geweest al 50 jaar
17 feb 2014 19:57
Dat is een echte Action FAN. Ik heb hem ook gehaald. Normaal is er slechts eentje van op voorraad. Als die verkocht is, dan wordt tie meteen weer aangevuld. Kost normaal 11,95. IK ga hem pas volgend weekend uittesten. Het ziet er wel goedkoop uit, maar wie weet doet tie het goed.
Ik heb het net getest op de versterker. Het is geen Logitech kwaliteit, maar het werkte wel in één X goed.
17 feb 2014 20:39
heb hem net geplaatst achter mijn Dension gateway werkt perfect en dat voor € 10
17 feb 2014 22:35
Werkt prima,in ieder geval goed genoeg voor mijn oude oren
Lekker bij de speksteenkachel,ipad op schoot,PF lezen,borrel,wat wil een mens nog meer.
18 feb 2014 18:01
Ook maar even zo'n setje gehaald. Super ding!
18 feb 2014 18:33
zou die nog aan te sluiten zijn op mijn cdr21 ?
19 feb 2014 8:13
Volgens mij niet. Je hebt echt een AUX of een Tulp-stekker ingang nodig. Bij BMW zit die er vaak standaard op. je kan wel een uitbreiding op input kanalen laten inbouwen. Zijn hier al diverse onderwerpen over. Ik heb zo'n ding in de Peugeot laten installeren en die doet het goed. Kan jij een USB stick aan koppelen en die weer van je stuur af bedienen.
19 feb 2014 19:52
Had de laatste. Handig voor in de Benz. Dank voor de tip. Ligt nu te laden.
19 feb 2014 19:59
Het is niet de laatste. Dat is het aantal wat op voorraad ligt (Één stuks). Wordt binnen enkele dagen weer aangevuld.
19 feb 2014 20:07
lachen dit, ik ga ook maar eens kijken voor zo'n ding. Bedankt voor de tip!
19 feb 2014 22:22
barolo schreef:Het is niet de laatste. Dat is het aantal wat op voorraad ligt (Één stuks). Wordt binnen enkele dagen weer aangevuld.
Dat las ik eerder in je post. Daarom vroeg ik ernaar. Bij mijn Action (hier om de hoek) lagen er vanochtend 5 in het rek Weekaanbiedingen en 5 bij 'lekkers met stekkers' achter de kassa. Voor mij waren er vandaag (!) 9 verkocht. Morgenochtend krijgen ze er weer 10 geleverd zei de kassamevrouw.
20 feb 2014 0:00
OK, Ik heb er ook naar gevraagd en de cassiere zei dat tie meteen weer werd aangevuld. Ik zal van het weekend nog eens kijken. Het is wel een grappige winkel met goedkope prullaria. En weer een stuk goedkoper dan het Kruidvat.
20 feb 2014 0:54
Ben een weekje op texel en naar aanleiding van deze topic de action in den burg binnengelopen. Er lagen er wel een stuk 20.
Ook maar een meegenomen. Voor dat geld kan je geen buil vallen.
Eerste keer in een action, best grappige winkel
20 feb 2014 0:59
Begon 10 jaar geleden als een klein winkeltje. Dit jaar gaan ze de 1 miljard passeren.
20 feb 2014 1:03
geen kleine kinderen zeker? action is de ideale kinderwinkel. feestje? voor 20e heb je knutselzooi waar een hele kinderklas zich op kan uitleven. En daarna pleur je alles, inclusief schorten, plastic tafelkleed etc, zo de prullenbak in. speelgoed voor een scheet en drie knikkers. Blijft ook maar een paar weken heel, maar dat is voor het gemiddelde speelgoed toch al langer dan kinderen er in geinteresseerd blijven… en ook zaken als wasdoekjes, velgenborstels etc… voor een prijs waarvoor je je afvraagt wie die dingen in elkaar knutselen
20 feb 2014 1:46
Zag er ook al immitatie Dasty (quix, ofzo, hetzelfde spul, nog goedkoper). Moet niet gekker worden.
Siliconen spray in mega bussen voor een paar pop, kost elders een tientje of meer.
Het Action gevoel wordt voor mij alleen geëvenaard door alibaba en ebay waar aziaten de leukste gadgets verkopen voor peanuts en nog met gratis verzending ook.
20 feb 2014 7:43
Ja, die immi dasty. Ziet er ook nog hetzelfde uit als je je ogen half dicht doet. Briljant, schoonmaakmiddel van de Wibra wordt nagemaakt…