Justin schreef:Succes. Ga het volgen. Leuk project.al een idee over de turbo set up? En heb je een vermogensdoel voor ogen?wil je er een jubi replica van maken of een 964 turbo rellica qua carosserie?
Het zou single turbo worden. GTX40/42 of EFR 8374/9170 denk ik. Ik hou niet van twin turbos. Dat is all 20 jaar oud en er zijn betere setup's mogelijk.
Power, geen idee, maar in de buurt van +600PS of zo. Mijn laatste auto had wat meer en die is 60,000km me gereden, dus daar zie ik geen probleem.
De Auto zou naar de track, dus denk ik aan een mix van RSR en turbo. Ik heb nu een 3.8l RSR Spoiler gevonden in de correcte kleur, een die hal ik dit weekend af. Ik was in contact met DP Motorsport voor de delen, maar dat duurt nog wat. De Motor moet dit jaar nog gemaakt worden.
3.8l stroker (LN engineering), carrillo/pauter rods, ITBs, maar nog geen idee met de head en valvetrain. Ik moet nog wat research doen. Ik heb nog 6 maanden hahaha.
Fuel System heb ik ook in planning.
Ik ga later in de zomer naar Amerika en probeer bij enkele bedrijven langs te gaan, wanneer ik tijd heb.
Ook denk ik aan de bak, geen idee of 5 of 6 versnellingen. Ik wil hier nog niet te veel uitgeven een liever voor volgend jaar laten.
Maar wel een LSD, van Carbonetic of Drexler. Hangt natuurlijk van af wat ik later doe.
Gisteren worden alle olie gewisseld een SS remlines monteert. Volgend week zijn de bushings aan de buurt.
Volgend week ben ik in Utrecht, is er iets interessants in de buurt?