22 feb 2015 16:22
22 feb 2015 16:38
22 feb 2015 16:48
22 feb 2015 16:52
22 feb 2015 18:37
22 feb 2015 20:45
Cazzo Super Veloce schreef:Zou de huidige motor reviseren, dan weet je wat je hebt en DE matching motor vind je nooit meer.
22 feb 2015 21:34
22 feb 2015 21:38
22 feb 2015 21:39
22 feb 2015 21:57
22 feb 2015 22:30
22 feb 2015 22:56
22 feb 2015 23:02
22 feb 2015 23:04
22 feb 2015 23:33
Patrickk schreef:Als je bij porsche in Duitsland het motor nummer opvraagt
23 feb 2015 0:37
Marcel schreef:Als je <1000 km/jr rijdt en motortje loopt goed zou ik er lekker niks aan doen,
23 feb 2015 5:00
Wessemius schreef:..............
Hij lekte in het begin niet, Nu ligt er iets van 200ml olie in de lekbak onder de auto .......l:
23 feb 2015 7:31
23 feb 2015 8:42
Enguess schreef:Ik sluit me aan bij de mening "niets doen" zolang je minder dan 1000 km rijdt en de motor nog netjes loopt. Beginnen met sparen en later 's lekker helemaal on handen laten nemen.
23 feb 2015 14:20
23 feb 2015 15:20
23 feb 2015 17:00
23 feb 2015 17:14
23 feb 2015 17:19
Wessemius schreef: (wordt elk jaar netjes ververst natuurlijk ) en over het onderhoud niets te klagen (onze vrienden van Renntech)
23 feb 2015 17:47
Wessemius schreef:10W40 (Mobil geloof ik).
Zit er al jaren in (wordt elk jaar netjes ververst natuurlijk ) en over het onderhoud niets te klagen (onze vrienden van Renntech)