23 maart 2015 21:22
23 maart 2015 21:26
23 maart 2015 21:32
23 maart 2015 21:34
23 maart 2015 21:42
23 maart 2015 21:57
23 maart 2015 22:12
23 maart 2015 22:33
michelm1978 schreef:pas op met roestvrij/vast stalen bouten bij uitlaten. Bij corrosie zal het minder edele metaal harder gaan roesten. In jouw geval dus waarschijnlijk de uitlaat zelf. Dit is de reden dat er normale stalen bouten/moeren worden gebruikt bij de montage van uitlaten.
23 maart 2015 22:35
Neppert schreef:Leuk project Ber!
Maak je ook geluidsopnames om het verschil te kunnen horen?
Is weer eens wat anders dan om foto's zeuren.
Sccs ermee iig!
24 maart 2015 19:57
25 maart 2015 8:58
25 maart 2015 9:32
25 maart 2015 11:07
25 maart 2015 17:36
26 maart 2015 22:42
27 maart 2015 10:08
27 maart 2015 11:46
Ber schreef:Gisteren alles weer gemonteerd en test gereden.
Het geluid is zeker verbeterd. Hij klinkt nu wat harder, rauwer en hij rochelt lekker.:
27 maart 2015 12:05
27 maart 2015 12:09
27 maart 2015 15:41
Stationair is het verschil niet groot maar met een beetje toeren verhogen klinkt hij toch een stuk steviger.
27 maart 2015 20:07
27 maart 2015 20:13
Jip schreef:Stationair is het verschil niet groot maar met een beetje toeren verhogen klinkt hij toch een stuk steviger.
Herkenbaar, tussen 3 en 4 toeren hoor je de uitlaat het hardste (Porsche sportuitlaat)
Veel plezier Ber..!
27 maart 2015 20:14
356_rijder schreef:Alohaaa,
Fantastiesche aanpassing zeg. Top
28 maart 2015 23:21
Ber schreef:356_rijder schreef:Alohaaa,
Fantastiesche aanpassing zeg. Top
Bedankt,
Is een hele simpele aanpassing die niets kost en toch met een goed resultaat.
Ik had dit ook bij mijn ex Boxster gedaan en die klonk ook erg goed.
29 maart 2015 0:04