12 mei 2015 20:15
13 mei 2015 7:00
13 mei 2015 8:42
13 mei 2015 12:24
Hessel schreef:...Fusee koop je toch nieuw neem ik aan? Waarom overzetten? Zonde om met de oude fusees te werken...
13 mei 2015 17:03
Jeroen914 schreef:Hessel schreef:...Fusee koop je toch nieuw neem ik aan? Waarom overzetten? Zonde om met de oude fusees te werken...
Ik denk dat jij fusee-kogels bedoelt en dat Patrickk het over veerpoten heeft
13 mei 2015 17:06
molen934 schreef:Zag op de site van "rosepassion" die gele schokkers staan
Heb in het verre verleden daar mee gereden met een klassieke Porsche, vond het niet echt prettig zooooo enorm stug
Zou voor zo'n mooie auto de standaard nemen en die is nog nieuw ook
13 mei 2015 17:08
13 mei 2015 17:10
Patrickk schreef:...Voor zaten er boge onder en achter koni's die er nog vrij nieuw uitzagen...
13 mei 2015 17:11
Jeroen914 schreef:De schokbrekers zitten in de veerpoot gemonteerd
Bij koni/boge poten draai de de dop aan de bovenkant van de poot eraf om de demper eruit te trekken
Bij bilstein poten zit de demper ondersteboven gemonteerd en moet je onder aan de poot de borgpen verwijderen
13 mei 2015 17:15
Jeroen914 schreef:Patrickk schreef:...Voor zaten er boge onder en achter koni's die er nog vrij nieuw uitzagen...
Om de verwarring compleet te maken...
In Boge of Koni poten passen ook Koni of Bilstein dempers
13 mei 2015 17:18
14 mei 2015 19:15
Jeroen914 schreef:af fabriek is er van alles gemonteerd
koni je kan kiezen tussen rode (inwendig verstelbaar) of gele (sport - uitwendig verstelbaar)
bilsteins zijn er in verschillende gradaties, van standaard tot behoorlijk stug
zoals gezegd, wel even opletten dat je voor dempers bestelt die in je veerpoten passen
15 mei 2015 0:52