Mijn 930 project nadert zijn einde, afgelopen weken bij de specialist geweest voor nog wat kleine dingetjes zoals
- koppeling beter afstellen
- SWEPCO in de versnellingsbak (de 2 legt wat stroef in ondanks nieuwe tandwielen, het lijkt nu beter maar kan verbeelding zijn nog maar wat vaker rijden)
- ventilator in dashboard + airco ventilator vervangen (maakten soms piep en ratel geluiden)
- toerenteller gereviseerd (had soms een klein tikje nodig na starten)
- juiste 930 reflectors op de achter bumper
- roestige schroefjes bij luchtinlaatrooster vervangen door nieuwe
- lichtschakelaar vervangen (was oud en potmeter gaf teveel weerstand en was het dashboard donker)
- ook maar gelijk alle dashboard lampjes vervangen
- 1 vd stoelschakelaars vervangen want die deed het niet lekker
- richtingsaanwijzer vervangen want die was een beetje gammel (kon mooier)
- klein rammeltje in de rechterdeur verholpen (nu 0 rammeltjes
)
- turbo logo achterop weer mooi zwart gemaakt (was wat vaal geworden)
- rondom nieuwe conti banden met juiste N codering
- strutbrace / domstrebe erop (toch weer wat strakker sturen)
- accu oplader ingebouwd
En bij het poetsbedrijf hem super laten wassen, kleien, polijsten (medium, fijn en superfijn) en dan nog de Gyeon glascoating erop. Het resultaat van de poetsbeurt is super. Nog nooit zoveel glans gezien en iedere swirl is weg. Ik maak niet zovaak reclame maar heb dit laten doen waar we in 2014 de Porsche poetscursus (georganiseerd door ReesMees) hadden bij carclean.nl / diventa bella.
nu eindelijke de foto's voor jullie na al die tekst:
Nu alleen nog wachten op de iets ruigere uitlaat die helaas al 2 maanden in productie is.
Voor volgend jaar staat dan een onderstel upgrade (wel zo origineel mogelijk alleen betere componenten iemand tips?) en een tikkie verlagen op de planning.