Zoals in mijn voorstelling heb ik deze nu 2 jaar geleden gekocht in Rozendaal. Gekocht van een pantjeshuis
Zonder enige onderhoudshistorie, maar daarvoor kon ik deze niet laten staan.
Is origineel geleverd in de US zoals 80% van de 928's. In 2006 geïmporteerd naar Nederland en dan naar mij in België.
Was redelijk afgeleefd binnen en buiten, maar dat is de hobby hé.
Elektrische was het een ramp, niets werkte.
Tijdens de testrit probeerde ik de elektrische ramen, naar beneden ging, de andere kant op kan je wel raden zeker....
Radio bekabeling was afgeknipt, ventilator-verwarming noppes, open dak.... ja zat erin en daarmee was alles gezegd.
Alle leder was na 30 jaar wel aan vervanging toe, tapijten in staat van ontbinding, enz...
Aja, en vuil vanbinnen
Buitenkant, doffe lak, 1 grote loper van het spuiten in de B-stijl, chrome velgen aangetast, enz...
Hier nog enkele foto's toen ik hem gekocht heb:
Ben er meteen ingevlogen, bijna het gehele interieur eruit om te reinigen en alles (lees het meeste) te vervangen en herstellen.
Onder het dashboard stak een hele spaghetti van draden van 'een' alarm dat niet meer werkte (verschiet ik niet van)....
Voorzetels terug laten overtrekken en nieuwe ondermatten en koffermat. Hoopje nieuwe en ontbrekende onderdelen.
Kleine selectie foto's:
De 928 had de optiecode 490 sound system, daar was zo hard mee geknoeid dat ik alles eruit gehaald heb, enkel de 12V voeding aan de radio heb ik gehouden, luidsprekers waren stuk.
Spijtig genoeg heb ik van de buitenkant geen duidelijke foto's kunnen maken