Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
20 maart 2016 19:41
Ik wil binnenkort bumper en voorklep laten spuiten van mijn 997 en vroeg me af of er goede referenties zijn in Friesland of Groningen ?
20 maart 2016 20:59
Misschien dat deze meneer je advies kan geven;
http://www.rebelengineering.nl
21 maart 2016 10:28
Ik heb prima ervaringen met het bedrijf Faber te Baflo (
www.faberbaflo.nl).
Dit adres kan ik je zonder meer aanbevelen.
Professioneel en betaalbaar.
21 maart 2016 14:29
Bedankt allemaal. Ik vroeg me nog af of spotrepair of chipsaway methode een goed alternatief is ?
21 maart 2016 22:58
Ik heb m,n spiegel laten spuiten voor 65€. Prima resultaat.
21 maart 2016 23:28
Micheal van MH Peize brengt ze altijd naar zijn buurman dacht ik.
Wll even een belletje naar Micheal.
22 maart 2016 0:11
Heel sympathiek natuurlijk dat je een adres weet, maar de vraag is of iemand een goede referentie heeft.
Faber is eerder genoemd, daar is niks mis mee. Werkt erg netjes en komt afspraken na.
De buurman in Peize heb ik niet al te beste ervaring mee. Lijkt in zn handel en wandel op MH.
Daar moet je echt tegen kunnen......
Been in Groningen doet vaker Porsches en ik heb daar goede resultaten gezien.
Verder kan ik zelf Brian uit Winsum adviseren, mits je duidelijke afspraken maakt zul je daar tevreden wegkomen.
Alex Woudstra in Bedum is ook prima, is wellicht iets goedkoper. Heb ik ook goed werk van terug gekregen.
Mijn ervaring met spuiters is dat je van te voren afspraken over de kwaliteit moet maken.
Kleurverschil, stof, siliconen, daar kun je randvoorwaarden aan stellen.
22 maart 2016 10:22
Niet echt in deze provincies, Maar Bloemert in Staphorst doet zulk mooi werk, dat de P rijders uit Duitsland hier zelfs naar toe gaan.
Dit is echter voor grotere schades, voor een kap en bumper kun je toch bij elk FOCWA bedrijf terecht?
23 maart 2016 13:29
Coen Caspers in Eelde restaureert veel auto's (ook Porsche) en heeft meerdere adressen in zijn netwerk, van perfect spuiten tot een snelle kleur voor op een race auto. Google Garage Caspers en je hebt het adres en nummer.
23 maart 2016 13:35
Nog net in Drenthe, maar op de grens van Groningen en vlakbij Friesland:
http://www.vankalker.net/Leveren echt perfect werk!