Zoals beloofd in het gezocht topic zal ik even een draadje bij gaan houden van mijn 944 turbo project.
Had een tip gekregen van MPH dat er 1 te koop stond, zodra 1 van de 2 andere 944's verkocht was gelijk gebeld en gaan kijken.
Ik had verwacht weer een complete sloper tegen te komen, maar werd blij verrast!
Rondje gereden en de auto op de brug gehad en het was snel bekeken, ik moest hem hebben!
Vandaag dan eindelijk de auto opgehaald bij de Loods, ook was de oude eigenaar en de eigenaar ervoor aanwezig.
Hier een hoop achtergrond informatie van de auto gekregen en ze hadden ook nog een reserve sleutel!
Eenmaal aankomen bij de garage even de rode 944 naast mijn nieuwe aanwinst gezet:
Toen ik eenmaal alles weer naar binnen had en de kar weer terug naar mijn werk had gebracht, heb ik onder het genot van een bakkie koffie eens rustig gekeken wat ik allemaal gekocht had en wat voor opties er allemaal op zaten.
Van binnen zag de auto er als nieuw uit op 1 plek op de stoel na, hier moet een stukje leer vervangen worden.
Gelijk het reserve wiel en krik weer op hun plek gezet, ik had toevallig in wat onderdelen een gereedschap set gevonden dus deze er gelijk bij gevoegd!
Van onderen geen roest te vinden, wel een paar olie lekkages maar niks spannends (voor mij dan
).
De originele Fuchs wielen vind ik persoonlijk niet mooi staan en worden terzijde tijd vervangen voor cup 2 wielen.
Zal van de week als ik kans zie eens een to do list maken maar voor nu ga ik lekker weekend vieren!