Nadat de GT3 eigenlijk beter dan nieuw in de garage staat, werd het een beetje saai. het struinen naar mods en upgrades en andere technische modificaties is een enorm deel van de lol.
aangezien ik twee kleine kinderen heb, wilde ik wel een kleine vierzitter kopen in plaats van mijn station.
na de verkoop van de station, kwam ik vrij snel een zwarte turbo tegen.
aankoop keuring laten doen. keurige auto was de conclusie.
Na 1 rit duitsland begon het al te kriebelen.
natuurlijk is een turbo heel snel, maar dat was mijn station ook.
natuurlijk stopt een turbo goed, maar mijn gt3 beter.
natuurlijk maakt een 911 een mooi geluid, maar de turbo toch veel minder.
na een paar weken research samen met de Garage een plan gemaakt.
afgelopen paar weken alle spullen bij elkaar gezocht en besteld.
gt2RS intercoolers
k24 GT2 evo turbo's
custom uitlaat van APP
gt3 brake air ducts
gt3 schakelkabels
gt3 cup klauwen en 350mm schijven met pagid blokken
luchtfilter huis van TC concepts met extra airscoop
sterkere dumpvalves
5 bar benzinedruk ding
nieuwe ontstekingskabels
nieuwe bougies
nieuwe samco turbo slangen
nieuwe radiator slangen
turbo aero front lip
turbo naafkappen
turbo eindtips (sound pakket dingen vond ik niet mooi)
K&N luchtfilter
opnieuw uitlijnen
opnieuw uitwegen
voor het interieur een compleet carbon pakket van carbonlution
bluetooth module op de standaard porsche Navi
achter bumper opnieuw gespoten
nieuwe kentekenplaat verlichting
porsche classic nummerplaat houder
matten van high end motorsport
autohoes van specialisedcovers
titanium wielbouten
Sachs performance koppeling 870NM
koppelingsdrukbal ding
carbon instaplijsten en bakken
zonder aanpassingen 420 pk
met aanpassingen 550 pk
met remap op standaard Boost 600 pk
Laatst bijgewerkt door
thomas1665 op 06 jan 2017 20:54, in totaal 6 keer bewerkt.