Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
23 okt 2016 19:50
Ik denk dat ik niet de enige ben die zuinig is op z'n Porsche. Ik hield mijn hart vast in de garage in verband met krassen etc. Daarom besloten om een hekje te maken waardoor kinderfietsjes enz geen gevaar meer vormen. Beetje uitmeten, zagen, schilderen (in kleur vd auto). Wie weet breng ik iemand op een idee.
23 okt 2016 19:57
Briljante huisvlijt, mooi en nuttig
23 okt 2016 20:46
Snap volledig dat je dit hebt gedaan. Je kunt je eigen kinderen nog zo vaak waarschuwen en dar doet een vreemde het. Ooit gehad met een motor, werd ook een fiets omgegooid, stuur op de tank en een mooie deuk in de tank.
Laatst bijgewerkt door
Heran op 24 okt 2016 15:27, in totaal 2 keer bewerkt.
23 okt 2016 20:53
ik denk dat dat roze kinderfietsje ondanks je hekje nog steeds een gevaar voor je auto vormt
maar netjes gebouwd
23 okt 2016 21:09
Dat roze fietsje hangt met kettingen, haken, touw, geborgd met tiewraps. Die vormt echt geen gevaar. Het is dat een foto toevoegen zo'n gedoe is op het forum anders stuurde ik er een foto bij
23 okt 2016 22:03
Ik vind het mooi opgelost zo. Alleen als je wat aan je auto wilt sleutelen/prutsen, zal het wat lastiger zijn denk ik.
23 okt 2016 22:14
Tja, ik zou het ook liever anders geZien hebben maar ik heb maar anderhalve garage. Dus als ik wil klussen (wat niet nodig is want auto is 'af' moet ik m in het midden zetten en daar wordt gezin niet blij van. Als ik echt iets zou willen doen dan duw ik m op de oprit en weer terug (zonder te starten).
Hoe gaan andere ermee om als auto lang stilstaat. Wel/niet starten.
23 okt 2016 22:17
frank911 schreef:Het is dat een foto toevoegen zo'n gedoe is op het forum anders stuurde ik er een foto bij
Je had het bijna goed. Je had alleen de eigenschappen van de pagina ipv van de foto gebruikt ('page' ipv 'pic'). Kleine verandering doorgevoerd en voila
23 okt 2016 22:24
frank911 schreef:Als ik echt iets zou willen doen dan duw ik m op de oprit en weer terug (zonder te starten).
Hoe gaan andere ermee om als auto lang stilstaat. Wel/niet starten.
Wel starten. Kinderwagens zijn om te duwen, en auto's om in te rijden.
Regelmatig laten lopen voorkomt condensering van de olie en beter voor je keringen.
Ik ben ook wel eens huiverig of die jongen van mij zijn fiets er niet tegen aan laat stuiteren. Gelukkig heb ik een redelijke garage. Nu ben ik veel aan het prutsen, dus hangt hij veelal in de lucht op de brug.
24 okt 2016 9:46
Ook huisvlijt en geen last van krassen door kinderfietsen
24 okt 2016 10:54
"Hoe gaan andere ermee om als auto lang stilstaat. Wel/niet starten."
een goede stalling uitkiezen die ook wel wilt starten zo bij tijd en wijlen.
25 okt 2016 20:42
Mooi gedaan Frank