Hallo allemaal,
De zoektocht naar mijn eerste Porsche kan gaan beginnen! Na mijn rijbewijs gehaald te hebben ben ik op zoek naar een 924 om als eerste Porsche/auto te kopen. Ik ben opzoek naar een 924 die wel apk waardig is maar er mag het nodige werk aan zitten. Wat dat is dan ook de bedoeling om bezig te blijven.
In dit Topic wil ik jullie dan ook op de hoogte houden van de werkzaamheden.
Ik ben al een tijdje aan het zoeken op de autosites van deze wereld en heb al een aantal geschikte zien staan op het web. Ik denk dat het ''gewoon'' de 2.0 gaat worden ivm het budget. Het is de bedoeling om ongeveer een jaar naar school te rijden en hem volgend jaar volledig op te knappen. Nou heb ik dus al gekeken op internet en zie daar ook een 924 staan die rijdt LPG, maar vraag me af of dit wel goed is voor de motor en of dit niet slecht is. Iemand ervaring/ideeën? Omdat ik wel een aantal km naar school moet rijden zou dit een optie kunnen zijn maar dat hangt natuurlijk of dit wel goed is.
Verder vroeg ik me af of iemand nog tips had bij aanschaf van een 924. Heb al een aantal sites gelezen met de aandachtspunten. Maar persoonlijke ervaringen zijn altijd goed.
En als iemand nog een geschikte 924 weet de staan, laat het vooral weten!
Groetjes,
Bart