24 maart 2019 21:15
24 maart 2019 22:22
24 maart 2019 22:43
24 maart 2019 23:22
25 maart 2019 0:29
25 maart 2019 7:47
25 maart 2019 12:25
25 maart 2019 13:32
25 maart 2019 17:44
25 maart 2019 19:01
25 maart 2019 19:14
25 maart 2019 19:39
25 maart 2019 20:08
25 maart 2019 20:19
25 maart 2019 23:12
26 maart 2019 8:38
marc hopstaken schreef:Ja de handgas werkt helemaal naar boven kom ik aan +/- 3000 toeren maar als je dan "VRIJ" trapt en je gaat iets terug naar beneden met de hendel valt de motor terug naar nul en komt daarna weer net op gang en dát is wat het relais volgens mij op moet vangen. volgens mij is de toerenval te hoog.
26 maart 2019 11:38
26 maart 2019 11:46
26 maart 2019 13:18
Niels schreef:Is eigenlijk maar 1 goed adres voor, ben ff kwijt welke staat in mijn draadje hierover.
26 maart 2019 19:43
26 maart 2019 19:53
26 maart 2019 19:57
marc hopstaken schreef:Piewie,mag ik vragen wat toen de symptomen waren met dat kapotte schakelaartje ?
26 maart 2019 20:16
26 maart 2019 21:37
marc hopstaken schreef:zou dit relais als enige het doel hebben om brandstof te besparen ?
zoals ik het zie is het ook om doorpompen van benzine tijdens afremmen op motor te voorkomen .
Als voorbeeld kan me voorstellen dat als je een lange afdaling hebt je geen benzine wilt blijven inspuiten omdat deze dan als het ware de cilinderwanden gaat afwassen met onverbrande benzine (of nog erger de olie gaat verdunnen )
Een mechanische pomp heeft opbrengst zodra hij draait
dus het laten draaien zonder het electrische deel om de brandstoftoevoer te sluiten bij vrijloop lijkt mij geen goed plan .
ik neem best aan dat de motor dan gewoon loopt maar dit gaat dan wel ten koste van iets anders in mijn ogen . wat ik wel van U aan neem mayonaise is dat de solenoid op de pomp traag is om één of andere reden dit ga ik ook zeker even bekijken .
26 maart 2019 22:41