Het begint toch eens tijd te worden om een topic voor mijn P te openen: een 1999 996 Cabrio.
Het grootste pijnpunt (IMS) was al recent aangepakt door resto, daarnaast nog voorzien van een nieuwe kap mét glazen achterruit(je). Verder was de 996 geheel origineel zoals afgeleverd vanuit de fabriek. Ik kan alleen niet stil zitten dus ben langzaam wat 'verbeteringen' door aan het voeren, maar daarover later meer
Vandaag een set nieuwe windvangers (?) uit de 3D printer gehaald. Het is toch mooi je eigen onderdelen te kunnen maken, nu gelijk uit een rubber geprint waardoor flexibel zijn
Niels9?? schreef:Leuk Bij welk bedrijf is de kap vervangen?
De kap komt bij Cabrio Partner vandaan, ziet er super uit!
Als iedere auto tegenwoordig een multimedia systeem heeft, dan mag ik natuurlijk niet achterblijven!
Een Ipad mini (1 of 2), past met wat dremelwerk perfect in het dashboard. De audio heb ik doorverbonden met de AUX van de radio.
Ook nog een draadloze (wifi) achteruitrijcamera geplaatst welke automatisch verbinding maakt. Via Bluetooth kan de Ipad weer met de auto praten (OBDII adapter). Ben nog even aan het uitvogelen welke apps het beste werken.