09 jan 2021 19:56
09 jan 2021 23:35
10 jan 2021 11:21
10 jan 2021 13:26
10 jan 2021 13:28
10 jan 2021 14:57
10 jan 2021 15:13
10 jan 2021 15:39
Nine-6-four schreef:Je hebt er meteen lekker de snelheid in om de zaken aan te pakken
Heeft de verkoper zelf gemeld dat er een proefrit wat uit de hand gelopen was?
10 jan 2021 23:49
hehe schreef:Wat leuk, een herkenbaar verhaal want ik zit een beetje in hetzelfde schuitje.
Heb ook net een 14 jaar oude Porsche gekocht die ik als youngtimer wil gaan rijden, maar dit jaar dus nog kilometerregistratie.
Ik heb ook net de Mr12Volt binnen, maar ga die zelf inbouwen.
Op Youtube staan veel filmpjes van Enfig Car Stereo die ik heel handig vind daarvoor, als ik klaar ben zal ik mijn ervaringen wel delen.
Wat betreft de kilometerregistratie moet je volgens mij wel oppassen dat dit per jaar bekeken wordt. Je kunt nu alleen zonder bijtelling rijden als je het gehele jaar niet meer dan 500 km. privé rijdt.
Als jouw auto halverwege het jaar 15 jaar is en je dan besluit om bijtelling te betalen en te stoppen met kilometerregistratie, heb je dus teveel privékilometers en moet je ook de eerste maanden van het jaar bijtellen.
Zoals ik het begrepen heb zitten we dus een heel jaar aan kilometerregistratie vast
10 jan 2021 23:56
minics schreef:Goed bezig Marc !
11 jan 2021 0:00
11 jan 2021 0:00
ErikE schreef:Mooi stelsel van aanpassingen, Marc.
Wat betreft de hardtop: ben je niet angstig dat een heel seizoen een opgevouwen kap de kwaliteit en daarmee 'dichtheid' ervan niet wordt aangetast?
Hoe dan ook: Succes!
11 jan 2021 0:12
NordRack2 schreef:Wat is een spin lock? Ik heb er nog nooit van gehoord.
11 jan 2021 10:23
Mijn hardtop (wel op een 997) kan op twee manieren vastgezet worden. Ofwel met die spinlocks en dan moet het vrouwelijk gedeelte ingebouwd zitten, anders heeft de spinlock in de hardtop geen houvast, ofwel zonder de spinlocks en dan zit in de hardtop een bout met inbuskop die lang genoeg is om aan te grijpen in de draad waarin anders de bout die de spinlock vastzet aangrijpt. In plaats van met een kwartdraai de hardtop vast te zetten moet je dan meerdere omwentelingen maken tot de bout ten einde is, maar de hardtop zit even vast. Zou dat geen makkelijkere oplossing zijn?Monster Marc schreef:NordRack2 schreef:Wat is een spin lock? Ik heb er nog nooit van gehoord.
De hardtop heeft 2 pinnen die dan daarin passen en die je moet aandraaien.
Die spin locks moeten uiteraard vastgezet worden met een bout.
11 jan 2021 18:57
GinnFizz schreef:Mijn hardtop (wel op een 997) kan op twee manieren vastgezet worden. Ofwel met die spinlocks en dan moet het vrouwelijk gedeelte ingebouwd zitten, anders heeft de spinlock in de hardtop geen houvast, ofwel zonder de spinlocks en dan zit in de hardtop een bout met inbuskop die lang genoeg is om aan te grijpen in de draad waarin anders de bout die de spinlock vastzet aangrijpt. In plaats van met een kwartdraai de hardtop vast te zetten moet je dan meerdere omwentelingen maken tot de bout ten einde is, maar de hardtop zit even vast. Zou dat geen makkelijkere oplossing zijn?Monster Marc schreef:NordRack2 schreef:Wat is een spin lock? Ik heb er nog nooit van gehoord.
De hardtop heeft 2 pinnen die dan daarin passen en die je moet aandraaien.
Die spin locks moeten uiteraard vastgezet worden met een bout.
Ik hoop dat mijn uitleg verstaanbaar is
11 jan 2021 19:09
11 jan 2021 22:48
16 jan 2021 22:14
16 jan 2021 22:50
18 jan 2021 1:59
MarcoB schreef:Wat in het vat zit verzuurt niet
18 jan 2021 2:16
18 jan 2021 8:42
18 jan 2021 16:15
Monster Marc schreef:@hehe
je hebt gelijk
20 jan 2021 1:28
horn schreef:Yep, I know the feeling. Ook gehad met de Jag. Ach, er zijn ergere dingen dan zakelijk met een Boxster ‘mogen’ rijden. En als je maar met genoeg vrienden zaken doet, kom je een heel eind...
20 jan 2021 1:48