Switch to full style
Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
Plaats een reactie

Nieuwe hemelbekleding restauratie 911 sc

19 apr 2022 21:19

De restauratie van de SC is nu zo ver, dat de buitenkant zo goed als af is en het interieur moet worden opgebouwd. De hemelbekleding moet nieuw worden aangebracht en de A- en B-stijlen moeten ook worden bekleed. Ik zoek iemand die dat bij mij op locatie zou kunnen doen. Iemand een tip?

Re: Nieuwe hemelbekleding restauratie 911 sc

20 apr 2022 2:09

hha schreef: Ik zoek iemand die dat bij mij op locatie zou kunnen doen. Iemand een tip?

Waar is jouw locatie :?:

22 apr 2022 17:03

Ik heb die klus onlangs zelf uitgevoerd. Best heel goed te doen. En als het er eenmaal in zit heb je veel eer van je werk.

26 apr 2022 20:42

Antwoord aan Olaf: Huizen.
Aan zelf doen heb ik ook gedacht, maar dit werk is nogal kritisch!

27 apr 2022 20:37

Misschien toch te overwegen om zelf een poging te wagen. Je kunt het stap voor stap doen. Eerst het centrale deel met de baleinen, bij de voorruit vastzetten met klemmetjes, boven de achterruit spannen en plakken, de C-stijlen plakken, boven de deuren plakken, etc. Maar eens op zoek naar de hemelbekleding. Er schijnen, afgezien van schuifdak of niet, verschillende versies te zijn die al of niet geschikt zijn voor dhz-werk.

28 apr 2022 11:23

Als je het toch niet zelf wil doen, Visser in Hilversum vlak bij jou? Anders CCS bekleding vlak bij Schiphol. Doet veel oude Porsches type 365 en zo maar kan dikt vast ook wel. Zijn naam is Carlos.

28 apr 2022 21:14

Dominique Scholtes uit Den Haag kan dat zeker, maar geen idee of hij dat op lokatie wil doen. Je kunt hem altijd eens bellen :-)
Plaats een reactie