14 dec 2024 13:54
14 dec 2024 14:04
14 dec 2024 14:20
mhjjvh schreef:Hoi,
Heeft dat misschien te maken met de katalysator? Ik heb vernomen dat er ook een extra ventiel (of zoiets) voor het regelen van de brandstofdruk van de katalysator aan de achterzijde van de luchtweger zit. Herkent iemand dat?
14 dec 2024 14:22
14 dec 2024 14:30
Hey!
Ik heb geen documentatie over de K-jet dus daar kan ik je niet mee helpen. Maar de latere K-jet USA's met lambda regeling hebben een frequency valve die de control pressure kan aanpassen. Deze frequentie klep / taktventil in het duits is denk ik wat jij bedoelt?
Lees hier meer:
Uitleg lambda regeling (duitse site)
14 dec 2024 15:31
14 dec 2024 15:33
14 dec 2024 17:16
14 dec 2024 17:17
Tuck-under schreef:als je er stroom opzet zou hij een hoog pulserend geluid moeten maken. dit hoor ik altijd vrij goed bij de motor.
14 dec 2024 17:20
14 dec 2024 18:32
14 dec 2024 22:37
15 dec 2024 12:48
16 dec 2024 13:50
16 dec 2024 20:14
18 dec 2024 20:06
18 dec 2024 20:24
18 dec 2024 23:27
21 dec 2024 17:38
21 dec 2024 21:35
21 dec 2024 23:41
Gerard83 schreef:Na het doorblazen van de aansluitingen op de warmloopregelaar, heb je daarna nog druk gemeten zonder dat je de
retour leiding aangesloten hebt?
23 dec 2024 17:22
02 feb 2025 16:58
02 feb 2025 19:47
07 feb 2025 22:03