Lekker als je zo handig bent ziet er allemaal gelikt uit
03 jan 2012 13:44
dennie
Re: porsche 944 2.5 bouwjaar 1985
@bully, de meeste handig heid en inzicht heb ik door me werk, ben al heel wat jaren auto monteur. door het zelf te doen blijft het leuk en zijn de enige kosten de onderdelen gelukkig. spuitwerk en bekleden van onderdelen moet ik wel uitbesteden, maar verder er om heen kan ik gelukkig zelf doen.
03 jan 2012 19:44
Clemento
Mooi project, ga ik volgen. Hoop deze wagen een keer IRL te kunnen bewonderen op een meeting.
03 jan 2012 19:56
dennie
Dank jewel clemento, ik hoop dat ik eind dit jaar naar een meting rijden kan. Lijkt me leuk om dat een keer te doen
Errug gaaf om te lezen! Ik vind het super dat je een totaal eigen 944 aan het bouwen bent. Ben een enorme transaxle liefhebber en zal je blijven volgen!
_________________________________________ Right here, right now!
10 feb 2012 17:28
dennie
hoi jongens, excuses voor de late reactie. ik ben druk geweest met het opfrissen van mijn appertement ben pas verhuisd. zitten kleine maar niet egt grote vorderingen in de auto nog. ben wel bezig met het opknappen van een achterklep om daarna een 968 spoiler erop te monteren. heb nog een versnellingsbak liggen voor revisie.
zal er spoedig weer wat foto's op plaatsen.
28 maart 2012 10:24
Henk
PF # 136
Auto is verkocht en dus project beëindigd. Op verzoek van topicstarter, op slot.
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum