Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 28 nov 2024 22:34



Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Restauratie 911T Targa 1971 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
Bericht Restauratie 911T Targa 1971
Ben bezig met de restauratie van mijn 911T Targa uit 1971.,
Zeer goede en harde auto, ben pas 1 klein roest plekje tegen gekomen.
Verder een perfecte basis voor weer een top auto van te maken.
Gisteren de motor uitgebouwd, er vielen mij enkele zaken op.
1 de rechter accu ontbreekt en alles is aangesloten op linker. alles werk wel.
2 toen de motor er uit was zag ik achter in de motorruimte een flinke bos draden liggen die niet aangesloten zijn.
Mijn vraag is er iemand in de regio Den Bosch die mij verder kan helpen.
Wat is er allemaal veranderd aan de kabelboom en wat mis ik in de motorruimte.
Wil van de auto weer een nieuwe maken.
Hoor graag van iemand die er meer verstand van heeft.
Zou het dan leuk vinden dat die persoon kwam kijken en mij verder kan helpen.


23 sep 2020 14:57
Profiel
Moderator
Avatar gebruiker
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: Restauratie 911T Targa 1971
Welkom JohanP911 :!:

JohanP911 schreef:
Mijn vraag is er iemand in de regio Den Bosch die mij verder kan helpen.



Is Schmidt in Oss een optie om heen te gaan :?:


Ik heb je topic van Motor naar Projecten verplaatst - dan kan je in dit topic verder gaan met de voortgang van je project :idea:


23 sep 2020 15:24
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Restauratie 911T Targa 1971
Hoi johan ,

Heb je wat plaatjes van de motorruimte en de bedrading die los ligt ? ik verwacht dat de plaat linksachter tussen de voorste kabelboom en de motor bedrading weg is ?

Ik heb net een 1976 2.7 k jetronic kabelboom aan een vroege 1973 kabelboom aangesloten dus wellicht kan ik je op weg helpen de Bosch kleurcodes zijn ongeveer hetzelfde gebleven.

Wat betreft je accukabels dit kan gewoon omdat je accu's parralel aangesloten zijn dus je komt weg met 1 aangesloten accu als je dit zo wil houden isoleer dan wel de losliggende plusklem ... anders ben je zo van je project af inclusief je garage :mrgreen: de reden van de dubbele accu's is een betere gewichtsverdeling op de vooras


26 sep 2020 16:35
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Restauratie 911T Targa 1971
Dit is alvast een begin van de 14 polige stekkerblok die links over de chassisbalk in de motorruimte binnen komt .
De kleurcodering zal ver overeen komen maar kan op een andere pin zitten, eventueel klepje op de achterkant van stekkerblok opwippen.

Afbeelding


26 sep 2020 17:27
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
Bericht Re: Restauratie 911T Targa 1971
klemcodering , ook wel handig https://www.mvwautotechniek.nl/klemcoderingen/


27 sep 2020 17:32
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 5 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.