Heb geen aandelen bij Vd Gugten aangezien ik recent al een link heb geplaatst naar een te koop staande 944, maar ter inspiratie, wellicht interessant nu het ook om tunen gaat.
Na lang zoeken eindelijk een origineel momo Porsche techart stuurtje gevonden in zeer mooie staat. Als de momo sportnaaf is aangekomen kunnen we t monteren.
19 mei 2021 18:52
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Re: Porsche 944 Turbo
is wel een heel groot stuur als ik zie hoe langzaam de foto laadt
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
19 mei 2021 19:39
aircool_rubens
hahaha idd, nu ik weet niet wat er scheelt maar mijn foto s laden hier altijd zo langzaam.
20 mei 2021 17:29
horn
PF #57
Wss veel te groot formaat
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
20 mei 2021 19:04
aircool_rubens
raar nu gaat m sneller. ik kan ze niet kleiner zetten waar ik ze upload. maar in t vervolg ze toch maar eerst verkleinen. is zowiezo fijner
20 mei 2021 20:11
jorisvanderveen
aircool_rubens schreef:
hi,
Sinds vorig jaar ben ik trotse eigenaar van een porsche 944 turbo. deze is van bouwjaar 1986, zwart met lq interieur.
zo heb ik m opgehaald
hier wat foto s van de wagen zelf bij aankoop
Leuke project om aan te werken. De 944 ziet er prachtig uit. Leuke ervan is dat je eigenschappen van een Porschedesign nauwelijks ziet. Is jouw model met een katalysator gekomen? Mijn voorkeur gaat wel naar de cabrioversie
_________________________________________ Extra beveiliging voor je auto: Lees hier
23 okt 2021 20:28
aircool_rubens
zonder kat, moet eig eens wa nieuw foto s posten zie ik
23 okt 2021 20:33
aircool_rubens
tijdje terug nog eens wat duo foto s gemaakt met mijn ander speelgoed
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum