Auteur |
Bericht |
erwin996
M140i
|
 Re: Stomme vraag maar ik stel hem toch maar
Voor mij wit metallic / parelmoer.
Dat grijs lijkt meer op grondverf die nog afgelakt moet worden.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
16 jan 2025 14:28 |
|
 |
porsche punder
|
Welke van de 2 plaatjes van Olaf?
|
16 jan 2025 15:12 |
|
 |
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Die oranje ex van Olaf 
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
16 jan 2025 16:14 |
|
 |
porschenot
ex 993 ex 996
|
De bovenste natuurlijk 
|
16 jan 2025 16:38 |
|
 |
porschenot
ex 993 ex 996
|
Ja die was verschrikkelijk….MOOI 
|
16 jan 2025 16:40 |
|
 |
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Doe wat je zelf mooi vindt. Zelf zou ik wit met rood of blauw doen, ook en vooral omdat de 996 GT3 RS die kleurstellingen ook had. Als ik een leuk (en iet of wat betaalbaar) schaalmodel 2.7 RS wit / groen vind, voeg ik die toe aan de collectie. En dan kan de gele RS met groene bestickering plaats ruimen. @Olaf : weer iets geleerd, ik wist niet dat er zoveel kleuren waren van de RS, bedankt 
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
16 jan 2025 17:43 |
|
 |
porsche punder
|
Ja ik leer ook weer veel!
|
16 jan 2025 20:50 |
|
 |
Anne 2.7
>> 911 2.7 1977 <<
ex DAF 66 Combi Marathon ‘75 / ex DAF 44 ‘74 / ex Skoda 120 GLS ‘82> Groningen PF #4 <
|
+1 
_________________________________________ Trained by GP E L I T E 'Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan' (Pipi Langkous)
|
17 jan 2025 8:48 |
|
 |
MY00
Cayman S
|
Ik zou ook voor grijs gaan.
_________________________________________ Mvg,
René
|
17 jan 2025 9:12 |
|
 |
Surfroy01
986 2.7 TiptronicLe coin de pays bas
|
Beige van hierboven!
_________________________________________ The most dangerous nutt on any of my vehicles is the one that holds the throttle, me!
|
17 jan 2025 9:30 |
|
 |
Boxster60
Engelen
|
_________________________________________ Old Guys Rule.
|
17 jan 2025 13:45 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
.. dát was m’n tweede keuze voordat m’n uiteindelijk in oranje gespoten RSje naar de spuiter ging 
|
17 jan 2025 17:44 |
|
 |
porsche punder
|
Ja zowel beige als oranje zijn erg fraai
|
17 jan 2025 23:06 |
|
 |
porsche punder
|
De grijze wordt het voor mij niet want mooi hoogglans wit vind ik toch fraaier. Dus die keuze is gemaakt Alleen de ideeën over een kleurtje hebben me aan het denken gezet:  Meningen welkom weer 
|
18 jan 2025 14:58 |
|
 |
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Signaal geel voor mij en anders zou mijn keuze die licht blauwe zijn.
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
18 jan 2025 15:30 |
|
 |
Tilt!
|
Well, you asked for it, en ik heb al lang genoeg gezwegen dus... Dat wit met rood is, behalve lelijk, ook ZO voor de hand liggend dat het onnoemelijk saai wordt. Op het grijs (vuilzakkengrijs, my favourite) komt het niet uit. Beste is dan het babyblauw, vooral omdat daar de color coded wheels niet gebruikt worden (voor mij één van de redenen dat ik dat wit met rood/blauw/groen afgrijselijk vind). Dat CARRERA schriftzug is ook ´done to death´, de ´PORSCHE´ stickers zijn minder schreeuwerig en dus ook easier on the eye (zie ook hier op de hieronderstaande link). Each to his own. Your mileage may vary. Wie betaalt, bepaalt. Kijk eens op de Insta van een medeforumlid alhier. Rik Ten Napel. He´s got it going on qua de juiste settings en kleuren te gebruiken: https://www.instagram.com/rico_customs/
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
18 jan 2025 17:19 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Inderdaad - de hoofdzakelijk in two-tone gepolijste wielen zijn velen malen mooier 
|
18 jan 2025 17:29 |
|
 |
porsche punder
|
 |  |  |  | Tilt! schreef: Well, you asked for it, en ik heb al lang genoeg gezwegen dus... Dat wit met rood is, behalve lelijk, ook ZO voor de hand liggend dat het onnoemelijk saai wordt. Op het grijs (vuilzakkengrijs, my favourite) komt het niet uit. Beste is dan het babyblauw, vooral omdat daar de color coded wheels niet gebruikt worden (voor mij één van de redenen dat ik dat wit met rood/blauw/groen afgrijselijk vind). Dat CARRERA schriftzug is ook ´done to death´, de ´PORSCHE´ stickers zijn minder schreeuwerig en dus ook easier on the eye (zie ook hier op de hieronderstaande link). Each to his own. Your mileage may vary. Wie betaalt, bepaalt. Kijk eens op de Insta van een medeforumlid alhier. Rik Ten Napel. He´s got it going on qua de juiste settings en kleuren te gebruiken: https://www.instagram.com/rico_customs/ |  |  |  |  |
dank je!
|
18 jan 2025 21:48 |
|
 |
sebastian
911SC Targa 1980 en Carrera cabrio 1994
Hiervoor: 968 en 944bij Eindhoven
|
Als je de RS-look wilt behouden (en dat snap ik wel) zou ik zeker voor wit/rood of wit/groen gaan!
Als je dat niet wilt, vind ik het donker grijs (is dat Schiefergrau? McQueen in LeMans) ook wel gaaf.
_________________________________________ kaufen, behalten, genießen...
|
19 jan 2025 12:35 |
|
 |
porsche punder
|
Thanks en verkoopbaarheid over 3 tor 5 jaar is ook wel belangrijk ,we blijven toch Porsche rijders die af en toe wat anders willen
|
19 jan 2025 13:02 |
|
 |
Strauss
993 Carrera Coupé IrisblauwRotterdam
|
70s 911 is voor mij Viper Green. En ik weet het, ik sta daarin vaak alleen.
|
24 jan 2025 19:53 |
|
 |
porsche punder
|
Oei ja die is wel zeer opvallend
|
29 jan 2025 17:05 |
|
 |
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
We zijn inmiddels een tweetal weken verder, ben je er al uit wat het gaat worden betreffende de kleur? 
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
29 jan 2025 20:42 |
|
 |
Archiebald
987 Boxster S
|
Als we dan toch andere kleuren voor gaan stellen zou ik zeggen "zand bruin" zo'n lichte pastel jaren 70 tint. Prachtig!
Uit de twee opties in post 1, zou ik voor wit gaan!
_________________________________________ Fotografie portfolio -> http://www.Otof.nl
|
29 jan 2025 23:12 |
|
|