_________________________________________ All good things come to those who wait (wacht alleen niet te lang...)
20 mei 2010 20:54
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
Re: Cayenne S op LPG!!!! Het kan en werkt super.
Dus iemand op jouw werk zei toevallig dat hij iemand kende waarvan ie gehoord had dat er ergens een KJN op lpg kapot was gelopen....
Vraag me dan af hoeveel waarde je aan zo'n verhaal moet hechten
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
20 mei 2010 22:41
Robwil
Ik rijd momenteel 2 jaar met m'n Cayenne Turbo op Lpg. Tot nu toe alles primaen zeker geen negatieve vaststellingen op gebeid van prestaties. Het allerbelangrijkste is de kleppensmering. Bij mij een hoge druk koelvloeistof inspuiting (Valve Care)geplaatst door AGS in Olen België.
18 jul 2010 9:45
Ferdi's Porsche
ex- 964 C2C Indisch rood, nu 996 C2 handbak.
Regio Den Haag
Het zal aan mij liggen...
Maar de kosten van het rijden in een Cayenne zitten toch niet in het brandstofverbruik maar in de afschrijving ? Ben je dan die besparing op de brandstof niet kwijt aan de (afschrijvings)kosten van de installatie en extra afschrijving op de auto?
18 jul 2010 11:17
Robwil
Ik moet enkel rekening houden met de afschrijving van de installatie. Geplaatst op factuur 3500 euro. Gezien ik de Cayenne als bedrijfsvoertuig (lees bestelwagen) heb kunnen inschrijven betaal ik geen extra belastingen op de LPG installatie. De afschrijving op de wagen zelf blijft gelijk. Die kost niet meer of minder op lpg versus benzine.
18 jul 2010 11:52
Justin
Porsche 964 C4
Robwill, blij dit volgen met interesse. Op hoeveel km zit je ondertussen op LPG?
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
19 jul 2010 11:51
Robwil
Heb 30 000 km op lpg gelopen. Pas compressie test gedaan en waardes zijn idem als voor lpg installatie. Steeds basis regels blijven handteren. Voldoende olie, voldoende smeermiddel voor de kleppen. Halve liter per 12000. Km. Rustig warm rijden en na gassen rustig uitrijden om turbo,s naar normale temperatuur te brengen voor uitschakelen motor.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum