Auteur |
Bericht |
Wimpie77
|
Re: Martini Racing-stickers op een 3.2 uit 1988
Leuk! Alleen zou het niet mooier zijn als je op de deur ook een ronde plakt?
_________________________________________ * * *
Laatst bijgewerkt door Wimpie77 op 22 aug 2010 18:41, in totaal 1 keer bewerkt.
|
22 aug 2010 15:06 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Ik vind de martini-streep en het nummer erg mooi. Wat mij betreft mag 'Martini' weggelaten worden; je krijgt toch niet betaald voor die reclame, of wel?
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
22 aug 2010 18:34 |
|
|
johnj
996 Targa '02
voorheen
911 3.2 Carrera Jubileum '88Den Haag
|
Heb overwogen om ronde cijfers op de deuren te nemen, maar vond het van de vierkante leuk dat ze een Martini-rand hebben. Komt wat dichter bij het originele idee, daarom. Maar misschien verander ik het nog wel, een groot voordeel van stickers. Zo besteld op Ebay, makkelijk geplakt. Zeker zo'n plat vlak is me erg meegevallen. Ook uit traditionele overwegingen heb ik de Martini naam erop geplakt. Sponsoring is nog niet rond. Ben wel blij dat ik de grote Martini sticker voorop heb vervangen door het nummer. Nog een paar fotootjes van het proces voor de lol. Trouwens nog een mooi filmpje, waar het allemaal mee begonnen is: http://www.porschetv.be/Porsche+911/Por ... gdata.html
_________________________________________ Pluk de dag, voor je in een vaas eindigt. (Loesje)
|
23 aug 2010 14:21 |
|
|
Felbie
911 Turbo '87Renkum
|
Ik vind het heel mooi gelukt. Zeker het nummer op de kofferklep in de martini-band. Wij hadden het tot voor kort zo gedaan: Maar we hebben het wel laten doen: stoer hoor, zelf aan het plakken gaan. Zou je ook nog willen gaan voor enkele kleintjes erbij, zoals op onze witte? Nu ziet de auto er overigens zo uit: en heeft het officiele team afgelopen weekend (weer) de overwinning gepakt op de Hungaroring. Daar was het in ieder geval veel beter weer ook dan vandaag hier in Nederland.
_________________________________________ Forza Porsche!
|
26 aug 2010 15:15 |
|
|
911gt2
|
Goed om te weten dat die e-bay sets dus allemaal losliggend zijn. Ik wilde die kopen om te plakken als ik volgend jaar weer naar Le Mans ga. Daar zie ik dus maar effe vanaf
_________________________________________ "If one does not fail at times, then one has not challenged himself." Ferdinand Porsche
|
26 aug 2010 16:38 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Sorry,Ik vind het "kruis" beter, staan deze tekst hoort erbij. Mischien iets kleiner.
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
26 aug 2010 18:24 |
|
|
johnj
996 Targa '02
voorheen
|
Smaken verschillen gelukkig. Het liefst had ik het nummer op de voorkant gezet zoals Felbie dat had (gefeliciteerd trouwens met de overwinning, auto ziet er nu ook gaaf uit), maar dat is niet standaard leverbaar. Als je dat dan weer ergens anders besteld, zul je zien dat je kleurverschil krijgt, afmetingen kloppen niet, etc. Heb trouwens besloten dat ik beide zijkanten van de P anders ga bestickeren (f*ck de symmetrie). Een kant laat ik zoals het is, de ander krijgt een ronde sticker met de 8 erin (zoals voorop) en een dunne Martini streep onder aan de deur. Deze is besteld en hoop ik een dezer dagen binnen te krijgen. Komt het toch nog af voor de 911 stedentocht. Ik denk dat ik het stickeren daarbij laat. Heb nog wel bij Vistaprint een stickertje gemaakt met nederlandse vlaggetjes en de namen van de coureur en bijrijders (in dit geval ook de kids, die daar beretrots op zijn). Ik vraag hier ook nog even aandacht voor het volgende. In mijn collectie Martini Racing-objecten mis ik nog een witte pet (zie foto). Een aantal websites beweren hem nog te hebben maar ik heb de hele wereld afgemaild maar niemand kan meer leveren. Wie weet raad? Het mag best een tweedehandse zijn, wil hem best ruilen tegen een blauwe, daar heb ik er twee van (eentje nog nieuw).
_________________________________________ Pluk de dag, voor je in een vaas eindigt. (Loesje)
|
26 aug 2010 22:47 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
F*CK SYMMETRIE!!!! HELL YEAHHHHH ben benieuwd hoe het er uit gaat ziet
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
27 aug 2010 2:58 |
|
|
Felbie
911 Turbo '87Renkum
|
Soms willen deze teamproducten, die via de websites niet meer te krijgen zijn, wel weer opduiken in de stands bij de race-evenementen.. Ik wil wel eens kijken in Silverstone, over twee weken, tijdens de laatste ronde van de LeMans-series. Dan check een paar dagen ervoor nog wel op deze plek of je er toch al ergens een 'gescoord' hebt.
|
27 aug 2010 19:13 |
|
|
johnj
996 Targa '02
voorheen
|
Dat zou ik waanzinnig tof vinden, Felbie! De kans is heel erg klein dat ik voor die tijd zo'n pet bemachtig want ik ben al meer dan een half jaar op zoek. Als je wilt kijken, heel graag. Naast het aankoopbedrag komt daar dan een mooie fles wijn bij. Succes op Lemans!
|
27 aug 2010 22:46 |
|
|
johnj
996 Targa '02
voorheen
|
Weer even een korte update. Vierkante 8 vervangen door ronde, met een streep die ik van de restjes heb samengesteld eronder. Nog een extra sticker op haar billen (aan beide kanten) en de namen van de inzittenden erop (via Vistaprint binnen 3 dagen in huis). Het project nadert nu echt zijn voltooing, ben blij dat het nog voor de 11 stedentocht is gelukt. Bedankt voor alle reacties en als je vragen hebt: je weet me te vinden. Ik vond het erg leuk om te doen al was het wel erg tijdrovend.
|
28 aug 2010 15:59 |
|
|
Felbie
911 Turbo '87Renkum
|
De witte MArtini-pet is binnen. Er lag er nog eentje op een stapeltje van blauwe. PB gestuurd Felbermayr heeft de LeMans Series gewonnen trouwens!
|
13 sep 2010 11:56 |
|
|