Re: restaureren 3.2 targa 1984
Zoo dat is lang geleden dat hier iets geplaatst is! Ik zal jullie even een update geven over dit project. Ik ben al wel wat verder als dat de foto's hier aangeven. De onderzijde staat namelijk al in de coating
helaas staat deze al 2 jaar zo zonder echte vooruitgang. Ik wil nu binnenkort het project weer oppakken en afmaken.
Er is een rede dat ze helaas al 2 jaar onaangetast in de schuur staat. Ik had het erg druk met me werk dus had er zeker al een maand of 1,5 niks aan gedaan, net toen ik weer een beetje begonnen was, kwam het slechte nieuws. Mijn vader bleek erg ziek te zijn, hij had een gezwel in zijn keel, na nader onderzoek bleek dit te gaan om tongkanker met uitzaaiingen naar zijn lymfe. Mijn vader heeft toentertijd verschillende onderzoeken gehad en langzaamaan begonnen de behandelingen. De restauratie kwam op een laag vuurtje te staan en uiteindelijk tot stilstand.
Op dat moment was het gewoon niet belangrijk meer. Mijn vader is lang behandeld en heeft erg gesukkeld met zijn gezondheid. Gelukkig hebben de behandelingen geholpen en is mijn vader schoon verklaard er is altijd nog kans dat het terug zal keren. We hopen natuurlijk van niet!
Ik heb nu eindelijk weer tijd dus ik wil het binnenkort weer gaan oppakken. Ik ben al bezig met plannen van het een en ander en ik moet weer een beetje terughalen wat er allemaal gebeurt was aan en met de wagen. Een einddatum heb ik niet, ik wil het gewoon goed doen voor mijn vader. Zodat we er weer van kunnen genieten. Het was de bedoeling om de auto samen op te knappen, echter is de gezondheid van mijn vader verslechterd. Dus hij zal me helaas niet meer kunnen helpen.
Nu een vraagje aan de beheerders van dit forum, aangezien een hele hoop foto's niet meer werken, zou ik graag een nieuw draadje willen starten. Mag dit? zo niet ga ik hier gewoon verder
Lawrence