Auteur |
Bericht |
Heinz
911 T Targa 1970
|
Re: Restauratie Targa 1970
@Niels, heb jij een Delftsche achtergrond? Volgens mij zag in jouw e-mail adres bij de Klassieke 911 en 912 club een bekende naam.
|
25 maart 2010 15:53 |
|
|
Niels
|
Re: Restauratie Targa 1970
Yep, et toi?
|
25 maart 2010 15:53 |
|
|
Heinz
911 T Targa 1970
|
Re: Restauratie Targa 1970
Oui, 94 prachtig jaar, ik stuur je wel een PB
|
25 maart 2010 15:56 |
|
|
Michiel
911 2.2E Targa (1970)
911 2.2T Coupe (1970)
911 2.5 S/T (1972)
Audi quattro (1980)Den Haag
|
Re: Restauratie Targa 1970
ziet er netjes uit! Wat heb je om je stuur zitten?
_________________________________________ real Porsches are air-cooled
Das Prinzip quattro ist ganz einfach: Vier Räder haften besser als zwei...
|
25 maart 2010 17:15 |
|
|
Heinz
911 T Targa 1970
|
Re: Restauratie Targa 1970
Dat is een hoesje van 5 Euro van de halfords een tijdelijke oplossing omdat het leer helemaal vergaan is en zeker alleen voor de keuring.
|
25 maart 2010 17:56 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Re: Restauratie Targa 1970
Komt goed, leuk dat je pa en broer het ook leuk vinden, en die willen zeker ook eens sturen
|
25 maart 2010 19:59 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Re: Restauratie Targa 1970
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
25 maart 2010 22:30 |
|
|
Michiel
911 2.2E Targa (1970)
911 2.2T Coupe (1970)
911 2.5 S/T (1972)
Audi quattro (1980)Den Haag
|
Re: Restauratie Targa 1970
Inderdaad een plaatje .
_________________________________________ real Porsches are air-cooled
Das Prinzip quattro ist ganz einfach: Vier Räder haften besser als zwei...
|
26 maart 2010 10:21 |
|
|
Heinz
911 T Targa 1970
|
Re: Restauratie Targa 1970
Op 4 mei naar de RDW keuring...hopelijk gaat het in één keer goed
|
29 apr 2010 21:27 |
|
|
IPF
911 2.4E Coupé (1972)
944 S2 Coupé (1991/2)
997 Carrera S Coupé (2007)Den Haag
|
Re: Restauratie Targa 1970
Hals- und Beinbruch!
_________________________________________ Horses for courses....
|
30 apr 2010 1:05 |
|
|
Niels
|
Re: Restauratie Targa 1970
Suc6
|
30 apr 2010 20:59 |
|
|
Heinz
911 T Targa 1970
|
Re: Restauratie Targa 1970
GOED GEKEURD!!!!!!! Ik moest nog wel last minute de benzine pomp vervangen maar uiteindelijk een Pierburg pomp (Hessel, bedank voor de tip) kunnen kopen en die er vanochtend op gemonteerd. Het was even afwachten of de Pierburg pomp zonder retour de carberateurs niet zou overvloeien, maar hij werkt perfect! Eindelijk mijn eerste kilometers!!!! Van Steenwijk naar de RDW in Heerenveen en vervolgens naar huis totaal ca. 180 km vaarvan groot gedeelte op de snelweg. Hij reed super, alleen het Targa dak maakt erg veel lawaai. Nu wachten tot het kenteken in dus bus valt en dan weer
|
04 mei 2010 21:36 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Re: Restauratie Targa 1970
Gefeliciteerd En wat dat Targadakje betreft, ik rijdt 95% van mijn kilometers met het dakje eraf (en eventueel de kachel aan ). minder lawaai, beter uitzicht, meer rijplezier !
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
04 mei 2010 23:06 |
|
|
bully
|
Re: Restauratie Targa 1970
Toppie Heinz ...en nu lekker
|
04 mei 2010 23:08 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Re: Restauratie Targa 1970
Prachtig Heinz, veel plezier ermee ps;lawaai met het dakje heb ik ook, steekt er te veel bovenuit vanvoren, moet nog in orde gemaakt worden!
|
05 mei 2010 7:59 |
|
|
Hessel
911 2.2 T 1971
|
Re: Restauratie Targa 1970
Super heinz! Welkom op de openbare weg met je elfer!!!
_________________________________________ 2.2 T coupe 1971 Original "Burgundy"
|
05 mei 2010 18:07 |
|
|
sanderv
'88 928 S4
|
Re: Restauratie Targa 1970
En ach, zelfs met regen is een dakje toch niet nodig als je hard genoeg rijdt
_________________________________________ All good things come to those who wait (wacht alleen niet te lang...)
|
05 mei 2010 23:07 |
|
|
Heinz
911 T Targa 1970
|
Re: Restauratie Targa 1970
Vandaag kenteken papieren in de bus ontvangen en direct een kenteken plaat laten maken. Vanavond even kijken hoe ik hem ga monteren en dan morgen lekker rijden
|
12 mei 2010 16:24 |
|
|
Niels
|
Re: Restauratie Targa 1970
Gefeliciteerd, veel plezier
|
12 mei 2010 16:30 |
|
|
sanderv
'88 928 S4
|
Re: Restauratie Targa 1970
Arme buren Veel plezier!!!
_________________________________________ All good things come to those who wait (wacht alleen niet te lang...)
|
12 mei 2010 20:58 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Re: Restauratie Targa 1970
Jaloerse buren
|
12 mei 2010 21:01 |
|
|
Heinz
911 T Targa 1970
|
Re: Restauratie Targa 1970
Na veel fijne kilometers en een pauze in het restaureren ben ik in de vakantie weer begonnen met een volgende stap: het Targa dak. Ik heb het dak weggebracht naar Rovako voor demontage. De afgelopen dagen heb ik heel veel geschuurd en uiteindelijk dit weekend de onderdelen van het frame gespoten. In Duitsland heb ik alle rubbers, schroefjes, haakjes en asjes besteld. Als deze binnen zijn dat gaat alles weer richting Pijnacker voor het samenbouwen en opnieuw bekleden van het dak. Hiervoor moet de auto ook in Pijnacker zijn en als ik nu naar buiten kijk wordt dat nog de grootste uitdaging zonder dak.
|
24 aug 2010 21:22 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Re: Restauratie Targa 1970
Dat komt me zeer goed uit dat je over het dak begint Heinz, bij de mijne is er 1 van de mechanismen kapot gegaan, om het het dakje aan te trekken bij het sluiten! Kun je alles daar nog voor bestellen? Greetz Jean-Marc Ps: ziet er super uit
|
24 aug 2010 21:38 |
|
|
Heinz
911 T Targa 1970
|
Re: Restauratie Targa 1970
@Jean Marc, die sluitingen zijn in zijn geheel te bestellen kosten ca. 200 Euro. Ik heb ook wel eens een los asje waar de handle in gaat gezien op internet. Je kunt de gehele sluiting er vrij eenvoudig uithalen en dan kijken wat er kapot is, maar de behuizing zit dicht met klink nagels dus niet even boutje los onderdeeltje vervangen en weer vast
|
25 aug 2010 9:01 |
|
|
JMS
Porsche Targa SC 3l. 1980Middelburg (B)
|
Re: Restauratie Targa 1970
Bedankt Heinz Bij mij is de bus gespleten waar je de hendels insteekt, heb je toevallig het adres waar ik ze kan kopen? Moet ik niet meer op zoektocht! Alvast bedankt
|
25 aug 2010 9:25 |
|
|