Auteur |
Bericht |
Bo Gevers
|
 Re: Porsche Boxster/Cayman project!
Hoi iedereen, Bedankt voor de nuttige adresjes! Ga ik zeker gebruik van maken! De bedoeling is nu om de voorkant volledig in orde te brengen: ABS opmaken en installeren, motorkapje zoeken! Als iemand een motorkapje voor een 987 weet voor een mooi prijsje (mag wel wat deuken hebben!), let me know Wel heb ik hier nog een paar stukken liggen die ik niet meer ga gebruiken: Navi van Porsche volledig werkend en met DVD, een versterker voor de boxen (denk ik...), en twee volledig intacte airco radiators! Ken de verkoopprijzen van deze onderdelen niet, jullie hier een idee van? 
|
18 okt 2009 13:06 |
|
 |
Bo Gevers
|
Auto komt idd van Van Zweeden, hebben hem volgens ons niet te veel betaald!
|
18 okt 2009 13:09 |
|
 |
Justin
Porsche 964 C4
|
gefeliciteerd met chassis en eerste stappen! dit mag met recht een monster project genoemd worden!
boxster coupe conversie is iets wat mijn gedachte ook niet ontschoten is(of de combinatie ervan). Overweeg je Zeintec top? succes!
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
18 okt 2009 21:00 |
|
 |
Jansjo
Boxster SGenemuiden
|
mooi project doet bij mij weer mooie herineringen van mijn project men vingers beginnen eeneens weer te jeuken  hier nog even een link van mijn project viewtopic.php?t=16556&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=oeps
|
18 okt 2009 21:48 |
|
 |
Bo Gevers
|
Bedankt! Heb inderdaad al wat gekeken naar het Zeintec top, wel duur natuurlijk, zal effe sparen worden  Dacht dat ik ergens gelezen had dat het veel goedkoper werd aangeboden in Duitsland? Ben ik niet zeker van... Hoor het graag natuurlijk! @Jansjo: ziet er ongeloofelijk uit!! Ben ook nog aan het denken geweest aan die groene kleur, maar wit is misschien toch iets neutraler en de angst bestaat dat ik zo'n felle kleur wel eens beu zou gaan worden... 
|
18 okt 2009 22:28 |
|
 |
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Wit is altijd een mooie kleur voor een Porsche Toen ik echter die oranje uitvoering zag hoopte ik eigenlijk dat dat de nieuwe kleur zou worden. Gecombineerd met zwarte accenten is dat gewoon ubercool.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
21 okt 2009 9:17 |
|
 |
Patrick
|
Even een vraagje, je gaat de voorkant afmaken en je bent op zoek naar een motorkap ? Bedoel je mischien dat je een voorklep zoekt ? Niet flauw bedoelt hoor en niet dat ik wat te koop weet, maar als anderen iets weten, dan is het wel handig als ze precies weten wat je zoekt.
|
21 okt 2009 9:47 |
|
 |
Koen De Moortel
|
WIT ! gewoon wit... 
_________________________________________ Pro-Ventas: "nothing happens until someone sells something..."
|
21 okt 2009 11:05 |
|
 |
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Mooi project! Ga het zeker volgen. 
|
21 okt 2009 19:35 |
|
 |
Bo Gevers
|
Hoi, Ja eigenlijk bedoelde ik de voorklep... Kon misschien wel wat verwarrend zijn! Maar heb er ondertussen al eentje gevonden! Wordt binnen enkele daagjes opgestuurd, daarna volgt schuren en spuiten! Heb ook net een achterbumper gevonden voor een mooi prijsje in Duitsland, ook die komt binnen een paar dagen naar België 
|
21 okt 2009 20:22 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Je verzameling wordt dus al aardig compleet  , spuit je zelf of laat je dat over aan een expert?
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
21 okt 2009 20:45 |
|
 |
kristof
Cayman R - 924 turbo projectzandhoven - belgie
|
Is me dat schrikken !! Ik heb zelf ooit de pech gehad een 911 te verliezen in een brand, gezien heel het dak van de garage waar hij stond er ook nog eens op was neergekomen was resto geen optie meer, maar ik heb hier nu toch wel mijn twijfels over : dat metaal is allemaal heel warm (zeg maar heet) geweest en ik heb toen toch ondervonden dat sommige stukken totaal hun sterkte kwijt waren hierdoor en gewoon met de hand te plooien waren. Ik huiver hier dus een beetje van ....... 
|
22 okt 2009 12:17 |
|
 |
Bo Gevers
|
@dimitri-turbo: ontbreken nog wel enkele stukjes hoor;-) Maar de hoofdvormen zijn inderdaad al aanwezig! Nog twee deurtjes vinden! We doen al het spuitwerk zelf, we hebben ondertussen al een beetje ervaring met spuiten, een goeie voorbereiding is alles dus: schuuuuurrrreennnn @kritstof: Weet nu niet of je een brand waarbij het dak van de garage naar beneden is gekomen kan vergelijken met een gestichte brand in het interieur. De auto heeft lang niet op alle plaatsen vuur gezien: binnencompartiment was natuurlijk mooi verbrand, hoewel de binnenbodem niet eens geblakerd was. Ophanging was nog zo goed als nieuw, bewijs: alle remleidingen en electronica waren nog in orde, niets gesmolten in deze omgeving. Zelfs de benzinetank was nog volledig intakt! Het feit dat de ophanging er nog zo goed uitzag was een van de reden en waarom we het toch aandurfden!
|
23 okt 2009 10:06 |
|
 |
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
 & chapeau voor je project, mooi dat er mensen zijn die zo'n verbrand varkentje durfen te wassen  ! ga je draadje volgen.....
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
23 okt 2009 10:40 |
|
 |
kristof
Cayman R - 924 turbo projectzandhoven - belgie
|
Je gaat het niet geloven, maar in mijn auto zat zelfs nog benzine in de tank. Maar van enkele fuchsen was niets meer te vinden en de webers waren ook volledig weg. zoek de 911 
|
23 okt 2009 10:54 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
|
23 okt 2009 17:22 |
|
 |
Bo Gevers
|
Nieuw nieuws tussen de examens door: Voorklep is binnen Gekocht op Ebay in Engeland, had drie kleine deukjes, dus ideaal voor ons!  Na het verscheuren van de verpakking kwamen we echter tot een onprettige verassing: serieuze vervorming aan de linkerkant van de klep met als resultaat een scheurtje  foutje van het 'pakjeswerpen' bedrijf  Ga het toch wel eventjes melden bij het verzendingsbedrijf!!! Achja, gewoon repareren die handel, maar dat is voor het weekend!   In het weekend wordt hij geplamuurd, geschuurd en komt er misschien al een laagje spuitplamuur overheen! Breng binnen een paar dagen verslag uit! Greeeetz!
|
28 okt 2009 1:02 |
|
 |
bully
|
|
28 okt 2009 1:05 |
|
 |
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
Whouw wat een leuk project 
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
28 okt 2009 9:23 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
De voorkant begint al echt vormen aan te nemen 
|
28 okt 2009 18:16 |
|
 |
Bo Gevers
|
De ingeplande twee jaar heeft vooral te maken met het budget  Veel zal afhangen van hoe gul Meneer de Kerstman dit jaar zal zijn  Zoek nog een volledige motoropbouw (iemand toevallig een defecte motor liggen???), dus die zal waarschijnlijk wel wat gaan kosten... Interieur gaat simpel 'handmade' worden daar gaan we niet te veel geld aan spenderen in eerste instantie! Dit weekend staat er in ieder geval veeeeeel te gebeuren!! En natuurlijk niet te vergeten: het 'speciale' project! Iets te maken met een dak?? 
|
28 okt 2009 23:18 |
|
 |
Bo Gevers
|
Hoi iedereen, druk gehad de laatste tijd, projectje is er een beetje overgeschoten... Toch nog wat kunnen prutsen aan de achterophanging!       Auto is nu opnieuw gestript, zoals andere al hadden geopperd, krijgt het chassis een volledig witte laklaag! Ook hebben we een volledige kabelboom gevonden, die wordt binnenkort opgehaald en dan beginnen we aan het interieur!
|
12 nov 2009 23:20 |
|
 |
boxstercup
F360M
|
Dat ziet er weer fris uit zeg 
|
13 nov 2009 8:46 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
 krijg er bijna pijn van in mijn ogen hoe het blingt... Goed op weg 
|
13 nov 2009 18:12 |
|
 |
Bo Gevers
|
Thanks voor de leuke reacties!! Heb een tijdje geleden (volgens mij) goed gescoord op de Duitse Ebay: een achterbumper voor 89euro  , wel 50 euro verzendingskosten  . Was nog niet goedkoper tegengekomen, lang leve Ebay!! Effe erop gehangen:  Opschuren en hoppakeee!! Ook nog eventjes bezig geweest met de versnellingsbak. Komt in de witte lak, wat nu te zien is is nog de grondlaag. Technisch gezien is de bak volledig in orde, nu enkel nog verder lakken en terug opbouwen! Delen die nog aan de versnellingsbak komen worden zwart, bouten worden net zoals de andere metallic blauw.  Ook al een remmetje terug opgekuist/geschuurd en gelakt!  Zozo tot de volgende!!
|
15 nov 2009 20:06 |
|
|