Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 19 nov 2024 18:24

Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Revisie motor porsche 911 3.2 carrera uit 1985 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Bericht Re: Revisie motor porsche 911 3.2 carrera uit 1985
De Waal schreef:
Eén ding moet je niet vergeten, de kosten die je maakt komen terug in de taxatiewaarde van de auto.

En dat is nog maar afwachten

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

02 mei 2012 17:16
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
Zo mensen, een tijdje geleden dat ik hier gepost heb. Heb deze tijd gebruikt om mijn porsche eens goed uit te proberen.

Kort samengevat, het loopt als een zonnetje, alles is ronduit perfect in orde gemaakt. Nogmaals, enorm bedankt Wilfred Dielis......

Inmiddels is ook een beëdigd taxateur langs geweest om de 911 te taxeren. Eind conclusie die aan de porsche werd gegeven is, hoe kan het ook anders, "uitstekende staat". Het bedrag wat ik betaald heb bij aanschaf lag op hetzelfde niveau als het laatste taxatierapport wat ik had. De taxatiewaarde die er nu aan gegeven wordt is verhoogd met de kosten die gemaakt zijn voor de gehele revisie, keurig dus. En ja, mijn jaarlijkse premie gaat omhoog met een paar tientjes per jaar.....tjonge, wat een schok was dat...haha....

De kosten:

Totaal aan materiaal 3300 euro, daarnaast moet je rekening houden met 80 uur aan werkloon en dat is maar net welke afspraken dat je daarover maakt en of de monteur het in de verloren uurtjes doet of niet en hoe snel het allemaal moet gebeuren. Mijn porsche is een auto voor erbij dus ik had geen enkele haast.

Indien je op zoek bent naar een zeer goede monteur in bezit van veel expertise neem dan contact op met Wilfred Dielis van Diba Specials, telefoon 06-55707830. Over de prijs word je het altijd eens en daarnaast is het altijd zo....kwaliteit heeft zijn prijs, voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten kost op delange termijn altijd meer......

Succes.... :ba:

27 jun 2012 13:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met je motor, ik wens je vele probleemloze kilometers.

Wat betreft de vorm waarin je jouw berichtjes gegoten hebt bekruipt me een beetje (ahum) het gevoel dat ik naar een TellSell reclame zit te kijken......alleen de gratis amazing dunschiller ontbreekt nog wanneer ik binnen nu en 30 minuten bestel ;-)

29 jun 2012 16:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Citaat:
het gevoel dat ik naar een TellSell reclame zit te kijken......alleen de gratis amazing dunschiller ontbreekt nog wanneer ik binnen nu en 30 minuten bestel
+2 :wink:

29 jun 2012 16:58
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2