Auteur |
Bericht |
Patrick
|
Re: Ik heb weer een BOB..!!
Zo dat is een wereld van verschil.
|
12 okt 2013 0:22 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Dat scheelt een jas. Netjes.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
12 okt 2013 0:24 |
|
|
jeff_911
Voorlopig op de motor :).
ex: Cayman S - 987Den Haag
|
Easy money, snel verdiend.
|
12 okt 2013 11:37 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
wauw wat een verschil
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
14 okt 2013 11:27 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Accu's staan aan de lading.... Ben benieuwd of de startmotor inderdaad kapot is.... Vanavond poging nr 1....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
14 okt 2013 13:52 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
Onderhuids is het een '72 911E... jammer dat ze er zo'n prutsbak van hebben gemaakt (vooral ook die knipperlichten aan de voorkant zijn helemaal top )
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
14 okt 2013 15:05 |
|
|
Cloaca
|
Klopt, gelukkig zit het merendeel er gewoon opgeschroefd en kun je het er dus afhalen.... De achterschermen zijn een ander verhaal....
Onderhuids klopt het allemaal nog gelukkig....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
14 okt 2013 16:16 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
En? Is de poging geslaagd om hem tot leven te wekken??
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
15 okt 2013 7:14 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Die doen al minimaal 30k anno 2013 dus iemand is hier geld aan het verdienen
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
15 okt 2013 8:38 |
|
|
Cloaca
|
Heel goed Maarten, en met die gedachtengang koop je zo'n auto... Ik heb de metalen voorschermen en kofferklep er al bij...
|
15 okt 2013 9:14 |
|
|
Cloaca
|
Nee, ik dacht dat ik nog een V-snaar had liggen... maar die kon ik zo snel niet vinden. Nu kun je de motor ook wel zonder starten.... maar dat leek me niet handig omdat die motor alweer een 1,5 jaar stil staat....
|
15 okt 2013 10:35 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Verstandig.. Als je het doet kan je het beter direct goed doen toch! Straks gaat er toch iets kapot en dan ben je verder van huis af!
_________________________________________ In principe houd ik mij principieel niet aan mijn principes!
|
15 okt 2013 10:48 |
|
|
Cloaca
|
V-snaar erop...... startpoging 1..... alleen een klik..... niets..... Startmotor zou niet in orde zijn..... Accu's zijn vol.... dus daar ligt het niet aan.... Beetje rommelen aan de dikke plus van beide accu's. Startpoging 2..... aha, de startmotor gaat rond..... draadbreuk in de dikke plus.... Maar de motor start niet.... mmmmm...... Krijgt hij wel brandstof? Op contact heeft de luchtweger geen tegendruk...... nee dus...... Tank geeft een kwart vol aan.... pomp klinkt niet alsof er brandstof is..... Oké, brandstof in de tank erbij gooien..... weer luchtweger checken...... jahoe..!! Brandstofdruk.... Startpoging 3.... startmotor gaat goed rond..... maar starten ho maar..... Injector eruit..... op contact..... met de hand de luchtweger bedienen..... geen brandstof uit de injector ..... Injector verstopt of te weinig druk om hem te openen..?? Ultrasoon gereinigde Injector even plaatsen.... nog steeds geen brandstof.... Te weinig druk om hem te openen..!! To be continued......
|
19 okt 2013 20:40 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Ben benieuwd naar het vervolg, volgens mij brult deze heel snel weer
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
20 okt 2013 9:40 |
|
|
bonzo
911 sc Targaleusden
|
ben benieuwd
|
20 okt 2013 9:59 |
|
|
Cloaca
|
Trouble shooting is inmiddels een hobby van me geworden...
|
20 okt 2013 13:09 |
|
|
DeVries1984
|
zo zo, die is zeker niet verkeerd!
_________________________________________ "A day without driving is a day not lived!"
Hippe Airsuspension voor Porsche
|
30 okt 2013 15:27 |
|
|
Cloaca
|
De warmloop regalaar ligt eraf... ohmse waarde is prima... 21.1 Ohm. Voor de werking stuur ik hem op... kan hij getest worden dat hij de juiste druk in het systeem afregelt.... Ben eigenlijk helemaal vergeten de motor gewoon even te starten met een bus remreiniger ofzo... Weet je meteen of de rest werkt.... Omdat ik schijnbaar niet voldoende brandstofdruk in het systeem heb kan het zijn dat er intern lekkage is... Op de lijst van verdachten staat de accumulator....
|
27 nov 2013 12:28 |
|
|
Cloaca
|
Er is 25 januari een circuitdag op Zandvoort.... het zou mooi zijn als ik mee kan doen met deze auto...
|
27 nov 2013 12:39 |
|
|
Cloaca
|
Nou, dat verklaart al een hoop... De WUR is van een Golf afkomstig... Niet heel gek dat dat ding niet "compatible" is met het 3.0 SC blok....
|
28 nov 2013 14:16 |
|
|
Rijn
Zelfstandig ondernemer autoplaatwerker spuiter
|
Het blijft zonde dat ze hem zo toegetakelt hebben.
_________________________________________ http://www.theovanrijn.nl/
|
28 nov 2013 16:13 |
|
|
Cloaca
|
Gewoon ombouwen naar een RS.... Heb je een vlotte auto met een goed stel remmen eronder....
|
28 nov 2013 16:19 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Zou verboden moeten zijn
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
28 nov 2013 18:01 |
|
|
Cloaca
|
Blijkbaar is de WUR van een Golf prima te gebruiken op een 3.0 SC motor. De WUR van de Golf heeft dezelfde werkdrukken en dito verwarmingselement. Hij ziet er zelfs hetzelfde uit....
Enige verschil is dat je de atmosferische- en vacuum aansluiting moet omwisselen. Leuk om te weten denk ik.... zeker omdat een Golf WUR veel goedkoper is dan een Porsche WUR....
|
29 nov 2013 10:00 |
|
|
Neppert
NeppertNeppert
|
Dat is idd goed om te weten voor als de boel kapot gaat.
|
29 nov 2013 11:27 |
|
|