Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Re: Olie&Roest
Mooi ding hoor. Goede actiefoto ook!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 jun 2015 10:31 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Re: Olie&Roest
Kijk maar uit, het is een "slippery slope"
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
29 jun 2015 10:56 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Olie&Roest
tsja, uiteindelijk eindigen we allemaal als ASW, een mooie auto in de garage en een ton lichter
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
29 jun 2015 11:19 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Olie&Roest
En de vorige eigenaar betrapt
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
29 jun 2015 11:32 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Re: Olie&Roest
Kan je die foto's zoeken op kenteken? Kan 't via racetracker niet zo snel vinden.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
29 jun 2015 13:15 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Re: Olie&Roest
Met meer vermogen op de wielen maar ook meer gewicht.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
29 jun 2015 13:43 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
Re: Olie&Roest
Nice, die had ik. Nog niet gezien...
Bevalt ie?
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
29 jun 2015 20:40 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Olie&Roest
Goed hoor, maar toch behoorlijk anders dan de 993.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
29 jun 2015 23:38 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Re: Olie&Roest
Kan heel goed kloppen. Door de ophanging liggen de 993 en 996 een stuk dichter bij elkaar dan de 993 en 964. Alleen heeft de 996 een mooier blok en is lichter...
_________________________________________ rouge et noir
|
30 jun 2015 0:48 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Olie&Roest
Ja, dat kan, plastic is lichter dan staal Kan nog niet precies aangeven waar het verschil tussen de 964 en de 993 vandaan komt. 993 spoort veel beter op de autobahn, vind de 964 een beetje eng boven de 230-240. Wordt een beetje zoekerig. 993 gaat tot 260 op rails. Ook op de NS met zn oneffenheden in het wegdek, voelt de 993 veel stabieler aan, echt rotsvast, terwijl de 964 beweeglijker is. Uiteindelijk kun je die beweeglijkheid ook omzetten in snelheid natuurlijk, maar daar ben ik nog niet aan toe...
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
30 jun 2015 9:20 |
|
|
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
Re: Olie&Roest
ik heb niet alles gelezen, maar zou het verschil kunnen zitten in verse dempers en oude dempers. Ik heb met de 964 wel eens de top aangetikt in DE maar had niet het gevoel van zoeken.
|
30 jun 2015 9:46 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Olie&Roest
Hoeft niet, ligt hoogstwaarschijnlijk aan de afstelling. Heb ooit van Goch naar Kamp Linfort met twee handen een foto van de kilometerteller gemaakt toen deze op 285 km/u stond. Terwijl ik met mijn knie stuurde. Als op rails. Kan dus wel. Enfin, modje voor de toekomst
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 jun 2015 9:49 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Olie&Roest
Zitten B6 dempers onder, van 2-3 jaar oud. 993 is helemaal standaard, dempers ook 3 jaar oud. Misschien is het de gewichtsverdeling voor/achter, die bij de 993 gunstiger is? Valt me ook op dat de 964 duidelijk zn neus op richt bij acceleratie, doet de 993 niet.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
30 jun 2015 10:19 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Re: Olie&Roest
Ik heb nooit problemen gehad op hoge snelheid, dat opkomen van de neus was gelijk weg na monteren PSS10! De 964 is natuurlijk iets ouder, dus het kan zijn dat er hier en daar iets meer speling in ophanging zit.....dat ga jij allemaal oplossen de komende jaren!
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
30 jun 2015 12:03 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Olie&Roest
Is natuurlijk zo, tonnetje meer gelopen dan de 993. Toch is alles goed gechecked bij de AKK, en is de auto op 15 mei nog uitgelijnd/gewogen.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
30 jun 2015 12:11 |
|
|
erwin964c4
|
Re: Olie&Roest
En het is een c2 dat kun je niet vergelijken met een c4 ...laat staan op nat asfalt
|
30 jun 2015 12:19 |
|
|
caelin
Nu 991.2 GT3
ex 991.1 GTS
ex 981 GT4
ex 997 Turbo S
ex Cayman S
|
Re: Olie&Roest
umm, het zou evt kunnen dat je 993 een 4s is en de 964 een 2? maw veel minder gewicht aan de voorkant? probeer het eens met een zak aardappels voorin? edit: wat mijn voorganger dus ook al zei
_________________________________________ Match je auto altijd aan de juiste muziek!
|
30 jun 2015 12:19 |
|
|
steef
Porsche 911 2003Waterland
|
Re: Olie&Roest
Wie wil er nou een Four-Wheel-Driven car? Dat heb ik echt nooit begrepen. Gewicht, de meeste mensen hebben er geen fluit aan, boven de 500pk kan ik me er iets bij voorstellen, maar wat moet je nou als het echt glad is? Dan zit je met 4 aangedreven wielen......ken je er nog niks mee....
_________________________________________ Racing is about technique, no electrique....!
|
30 jun 2015 12:49 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Re: Olie&Roest
Gewoon 2 zakken Knauf.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
30 jun 2015 13:12 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Olie&Roest
Denk dat voor lager zetten wel helpt, kan toch bij B6?
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
30 jun 2015 13:49 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
Re: Olie&Roest
ja dat kan, maar volgens Patrick (de uitlijner) was de gewichtsverdeling goed (voor op straat iig...)
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
30 jun 2015 15:07 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Re: Olie&Roest
Voor op straat, onder de 200/220, rijdtie perfect Voor het sportievere werk ga ik een beetje experimenteren.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
30 jun 2015 15:26 |
|
|
giulia
|
Re: Olie&Roest
Hoe doen jullie dat toch iedere keer qua uitwegen met wel of geen bagage, passagier, bijna lege tank enz.
|
30 jun 2015 16:25 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
Re: Olie&Roest
Gewoon zakken aardappelen verplaatsen voor het evenwicht..
Heb ik straks geen last meer van.
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
30 jun 2015 17:27 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Olie&Roest
hoezo, ga je scheiden?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 jun 2015 23:05 |
|
|