Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 31 maart 2025 17:10

Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
De Nachtblauwe 997 4s van R_911 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht Re: De Nachtblauwe 997 4s van R_911
Exact wat Spastblast schrijft, navigeren doe ik straks wel met het nieuwe PCCM plus :cheers:
In mijn huidige auto (Cupra Born) heb ik ook een ESR Halolock en dat werkt perfect, maar in de auto van mijn vrouw (Ford Kuga) werkt het weer niet lekker. De houder klapt vaak naar beneden.

06 maart 2025 12:41
Profiel
PorscheForum Rakker
'05 997 Carrera S cab
Nuland, jonguh!
porschenot schreef:
Goede tip ga meteen ff kijken op www
Of heb je nog een goede ervarings tip

Niet mijn eigen ervaring, maar onze mede-forummer @Hen3 heeft ervaring met deze.

Maar er zijn heel veel alternatieven, ook nog kleinere.

Ik moet er echt niet aan denken om een telefoonhouder in mijn interieur te hebben. Ik vind die dingen zo ver-schrik-ke-lijk lelijk en zo'n afbreuk aan het interieur doen, maar ieder zijn ding natuurlijk. 8) Ik heb in Nederland met een IPhone 15 en een Carplay module die ik aansluit op de USB op de achterkant van mijn Kenwood nooit problemen qua batterij capaciteit van de telefoon. Ik gebruik bijna altijd Waze en Spotify tegelijk als ik rij.

Voor als ik buitenlandse ritten van zeg 8 uur doe, heb ik een kabel aan de 12V aansluiting in het vak in de middenconsole. Kabel zo weg gewerkt tussen de losse delen van de middenconsole en de matten van de achterbank dat je er niks van ziet. Op zo'n rit laat ik de telefoon dan op en stop hem in het vak achterop de passagiersstoel.

07 maart 2025 18:31
Profiel
PorscheForum Rakker
Vandaag was de grote dag, ik mocht mijn jongensdroom eindelijk ophalen.
Naast tekst en uitleg heb ik ook een mooi boek over Schotland van de firma Visser gekregen. Volgens hun eigen ervaring een geweldig land om mooie toerritjes te maken. Wat me verder ook op viel, was dat er op beide sleutels een nieuwe sleutel behuizing zat en een nieuw Porsche sleutelhanger. Ik weet het, het zijn maar kleine dingen, maar het zit hem de details. Vooralsnog alleen maar lof over Visser.

Ik ben de hele middag in mijn eentje gaan toeren en heb als een klein kind in de auto gezeten, lachend en giechelend met een smile van oor tot oor. Dakje open, zonnetje op mijn bol en af en toe net even het gaspedaal wat dieper intrappen. Af en toe ben ik gestopt om de auto vanuit alle hoeken te bekijken. In de volle zon lijkt de auto eerder paars dan donkerblauw, ik vind het echt GE-WEL-DIG om te zien.

Ik zal morgen de brodit houder installeren en foto’s plaatsen, ben hier nog niet aan toe gekomen. Ook heb ik me nog niet verdiept in het PCCM plus systeem, maar vooralsnog werkt het prima.

83814
83813
83812
83815

07 maart 2025 21:57
Profiel
PorscheForum Super Junkie
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Fijn dat je er super blij mee bent :thumleft:

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

07 maart 2025 23:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Macan S
Bergambacht
Prachtige auto, mooi verhaal en snap helemaal dat je er zo van geniet!

08 maart 2025 12:05
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
ex-964 C2 997 C4S Macan
Hellevoetsluis
Gefeliciteerd!

Zelf als ik een nachtblauwe 997 van iemand anders zie denk ik: wow, dit vind ik echt mooi!

08 maart 2025 13:14
Profiel
PorscheForum Rakker
993 4S, VTX1800N Twente
Mooie auto. Het genieten kan ik mij heel goed voorstellen, herinner mijn eerste ritten ook nog als de dag van gisteren. Kan je verzekeren dat dit elk voorjaar, nadat de Porsche uit de winterslaap ontwaakt, weer een smile van oor tot oor :D op gaat leveren.
Heel veel plezier en mooie kilometers :drive: gewenst met die fantastische 997 4S!

08 maart 2025 13:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Pracht auto! En ja Schotland is prachtig om te rijden, heb je de mogelijkheid DOEN!

08 maart 2025 18:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Iedereen bedankt voor de positieve reacties :ba:
Vandaag weer lekker wezen toeren samen met een vriend die een 996 heeft. Wat is dat toch heerlijk lekker met twee auto’s op pad te gaan met dit weer, ik heb weer volop genoten.

Zoals beloofd hier nog de foto’s van de brodit telefoonhouder. Ik heb al meerdere brodit houders gehad en net zoals de vorige past deze ook weer perfect, zonder plakken of schroeven. Ik ben ook weer met deze zeer content.
83816
83817
83818
83819

08 maart 2025 20:09
Profiel
PorscheForum Rakker
997.1 Carrera S coupe handbak
Leuk om te lezen dat je zo genoten hebt. Ben gisteren met mijn dochter ook een stukje wezen touren richting de Veluwe. :cheers:

10 maart 2025 12:34
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2