Auteur |
Bericht |
Bo Gevers
|
Re: Porsche Boxster Spyder project!
De Cooper gaan we opmaken op hetzelfde niveau als de Porsche. In opdracht van een vriend met een ijssalon hier in straat, gaat dus dienen als promo wagen! Wordt zeker en vast een prachtige auto!!
|
29 aug 2010 11:46 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Coole autotjes! Minilites rule! Ben benieuwd wat jullie er van gaan maken!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
29 aug 2010 12:05 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
Waarschijnlijk een mini spyder-cooper met een ijshoorntje ben ook weer benieuwd naar de vorderingen
|
29 aug 2010 13:19 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Blijft een geweldig project en leuk om te volgen. Dat geneuzel over geld of design-details vind ik onzin. Dit is eens wat anders dan standaard!
|
02 sep 2010 20:54 |
|
|
kristof
Cayman R - 924 turbo projectzandhoven - belgie
|
HALLO, geneuzel ?? Heel sportief van jullie om Bo aan te moedigen in zijn creatieve spielerei, maar als hij hem straks niet op de weg krijgt, heeft hij daar niet veel meer aan vrees ik, integendeel
|
02 sep 2010 21:04 |
|
|
911gt2
|
+1
Realistisch zijn hoort ook bij dit soort projecten!
_________________________________________ "If one does not fail at times, then one has not challenged himself." Ferdinand Porsche
|
03 sep 2010 9:24 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Wiens project is dit eigenlijk?
|
03 sep 2010 23:16 |
|
|
Bo Gevers
|
Jongens komt allemaal wel goed De aanpassingen zijn ook niet zo groot en ze zijn allemaal reversibel! Afgekeurd voor de klinken: klinken terugplaatsen, afgekeurd voor de benzineklep: benzineklep terugplaatsen, afgekeurd voor het dashboard: origineel dashboard plaatsen! Er zijn uiteindelijk geen onomkeerbare werken geweest aan het chassis of de ophanging (die is trouwens volledig origineel, geen verlaging of verbreding of weetikveel) We zien wel wat het geeft, het gaat er ons in de eerste plaats om dat het op deze manier de goedkoopste weg is (hadden geen klinken dus zouden ze moeten kopen en op deze manier niet, zelfde geld voor het dash) en dat we op deze manier eens iets kunnen uitproberen en kunnen zien wat er allemaal mogelijk is. Laat ik het ook nog eventjes benadrukken dat het niet de bedoeling is om de wagen ooit te verkopen, hij blijft gewoon bij ons We vinden jullie feedback natuurlijk wel erg fijn en interessant dus laat maar komen, ieder heeft een mening en op een forum is het de bedoeling deze te delen!
|
03 sep 2010 23:51 |
|
|
Bo Gevers
|
Hoi! Papa heeft besloten om al eens wat aandacht te schenken aan de kabelboom en de aansluiting ervan! Het begint ook vrij goed te lukken, ondertussen werken de voorlichten (er brandt 1 achterlicht omdat het 2de licht nog geen lichtunit heeft) en de claxon al, ook de boordcomputer laat al van zich horen ! De auto begint nu echt tot leven te komen Nog heel wat werk aan de elektriciteit, maar het begin is er!! Grooooeeeetssss!!
|
13 sep 2010 22:33 |
|
|
bully
|
Gaat wat worden Bo
|
13 sep 2010 22:35 |
|
|
sandelow
^^^^ Deze ^^^^Amsterdam
|
Ubercool! Build your own Porsche
|
13 sep 2010 23:05 |
|
|
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
Je Papa is echt een handige harry Xenon / litronic koplampen of gewoon halogeen?
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
14 sep 2010 18:11 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ik zou dat Boxster vervangen door Gevers S
|
14 sep 2010 18:16 |
|
|
Bo Gevers
|
Thanks allen!!!! Xenon lampies! Of dat hebben ze ons toch wijsgemaakt Ondertussen werken alle lichtstanden en slaagt ook de starter van de motor aan dus dat komt ook wel goed Greetzzzzz
|
14 sep 2010 23:38 |
|
|
Bo Gevers
|
Hoi iedereen, De achterklep is al eens in de testlak gegaan om te kijken waar hij nog moet bijgewerkt worden. Over het algemeen ziet het er vrij goed uit! Dat stuk op de achterklep is een prototype van de toekomstige spoiler, gemaakt uit een stuk isolatieplaat die gebruikt wordt in de woningbouw. Nu vooral bezig met de elektrische circuits--> verleggen van de schakelaars, ontsteking, ... Komt goed! Greetz
|
22 sep 2010 22:12 |
|
|
bully
|
Wat zijn de lijnen van achteren gaaf....geen spoilert doen
|
22 sep 2010 22:15 |
|
|
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94Zevenbergen
|
Prachtig!! Wél spoiler. Staat hem goed! Misschien een ander idee, een kennis van me heeft op zijn Boxster Spyder alleen 'Spyder' achterop staan. Is dat niet wat op die van jullie? http://i52.tinypic.com/2nhhug2.jpg
|
22 sep 2010 23:36 |
|
|
Drewster
944 S2 en 944 N/A Sky Limit 2.5 liter klasse racerNijmegen
|
Waanzinnig mooi!!! ik volg het draadje nu al lange tijd en verheug me elke keer weer op een update.... Hebben jullie al enig idee wanneer hij klaar is? Zou 'm dolgraag eens in het echt zien.
_________________________________________ 'live like there is no tomorrow'
|
22 sep 2010 23:55 |
|
|
ralf996
ex 996 4s, 993 c2 en
964 c2 tipWeert
|
We doen een dikke meeting bij Bo op de oprit als hij klaar is, een waardige doop voor een prachtige wagen
_________________________________________ Wederom op zoek naar ......
|
23 sep 2010 11:04 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Complimenten.
|
23 sep 2010 11:07 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Inderdaad. Erg mooi project!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
23 sep 2010 11:52 |
|
|
Thomas986
Boxster 2.5België (nabij zeeland)
|
Echt wel
_________________________________________ L'Important c'est pas la chute Mais l' Atterissage.
|
23 sep 2010 17:09 |
|
|
Michel Vaillant
993 C2 '95, Ex BMW 525e '83, Ex 911 3.2 cabrio '86, Ex TR6 '68, Ex Peugeot 505 Gti, Ex Kever 1200 '72, Ex Opel Rekord '70, Ex Golf I '78, Ex Peugeot 504 '76Amsterdam
|
Hi guys, Heb een groot deel van jullie verhaal en foto's gezien en heb daar maar een woord voor: HULDE Benieuwd wat voor school of studie je nu volgt of gaat volgen Bo: Industrial Design, Automotive, Werktuigbouwkunde
|
23 sep 2010 19:25 |
|
|
Bo Gevers
|
Ziet er erg goed uit Mark! Ik ga eens stilletjesaan op zoek gaan waar ik me zo'n embleem kan scoren! Spoiler is een testmodel, gaan kijken wat het geeft: wordt het niets dan blijft hij eraf!
|
24 sep 2010 13:26 |
|
|
Bo Gevers
|
Dat is bij deze afgesproken! Hij zou klaar (tja zal hij ooit echt klaar zijn...) moeten zijn tegen het voorjaar van 2011, dan kan hij onmiddellijk genieten van de eerste lentezon Allemaal vanharte welkom voor een kop koffie met een koffiekoek!
|
24 sep 2010 13:29 |
|
|