Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 1:39

Antwoord op onderwerp  [ 304 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
911 2.7S 1976 - Porsche nr. 2 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Bericht Re: 911 2.7S 1976 - Porsche nr. 2
Klein filmpje met de originele uitlaat er nog onder.

View My Video
BMW M5 2001

20 okt 2015 9:42
Profiel
PorscheForum Rakker
3.2 coupe '87
Flevoland
Zo....tijd om je eerste ervaringen met je nieuwe op gehoorwens specifiek gemaakte uitlaat te delen :drive: Ik mocht onverwacht zomaar op de passagiersstoel zitten naast Erwin op weg naar station. Leuk ff gesproken te hebben. Wat een prachtauto met bijpassende kleur interieur (brings you back n time) en mooi soepel lopende motor! Soms denk je wel s moet ik ook niet moderner...neeee wat een sterk porsche gevoel roepen dit soort modellen toch op. Ach ja dat er een 3.2 in ligt maakt het alleen maar mooier - uiteraard- :wink:

18 nov 2015 0:09
Profiel
PorscheForum Junkie
Was leuk je te ontmoeten, P32!

Het fijne van Rebel is dat hij me aan heeft geboden een uitlaat op maat te maken, maar dat wanneer hij me niet zou bevallen ik hem niet af hoefde te nemen.
Mooie deal kun je niet krijgen lijkt me en uitlaatgeluid is toch iets heel persoonlijks en subjectief.

Rebel heeft een mooie RVS-demper gebouwd met als doelstelling verbeterde flow, geen cabin drone en een mooi geluid.

Wat de flow betreft merk ik dat de motor beter presteert. De oude uitlaat maakte dat de wagen tussen de 3-4000rpm een soort weerstand gaf en boven de 5000rpm weer.
Dat is nu helemaal weg; je merkt duidelijk dat de motor zijn lucht veel beter kwijt kan. Ik zou hem eigenlijk even op de rollenbank willen kunnen vergelijken.

Wat het geluid betreft heeft Rebel iets knaps gedaan; de uitlaat klinkt erg racy, bijna GT3-achtig. Dat heeft veel invloed op de beleving merk ik.
Je hebt het idee dat het harder gaat als hij lekker brult.

Het soort geluid is alleen mijn smaak niet. Ik heb liever een rommelig en hortend en stotend boxer-geluid zoals mijn 964 heeft.
Maar ik kan me zeker voorstellen dat anderen het geluid helemaal fantastisch vinden. Er zit een lekker snerpje in, en het klinkt heel symfonisch.

View My Video

View My Video
BMW M5 2001

20 nov 2015 12:44
Profiel
PorscheForum Rakker
Komt een mooie brul uit die uitlaat Vince, maarre ik vinnem ook niet echt bij de auto passen. Als ik het filmpje zie lijkt het net alsof het geluid niet bij de auto hoort. Ik stem op gerommel :thumleft:

PS: hou ook niet zo van een Tubi op een 4porte. Geen porum.

28 nov 2015 22:48
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 304 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13