Auteur |
Bericht |
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Re: Porsche Boxster Spyder project!
LHD
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
03 mei 2011 21:08 |
|
|
fins
|
Het stuur zit duidelijk aan de linkerkant inderdaad.
_________________________________________ 911S 1976 / 3,2 PMO Carbs 912 1969 / 3,2 Hot Rod 997 GT3 MK2 Clubsport BMW M5 2001
|
03 mei 2011 22:44 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Begrijp de niet helemaal.
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
03 mei 2011 22:49 |
|
|
fins
|
Eh... Het hele ding is afgefikt, Henk....
En ja, ik zie ook wel dat het LHD is zo.
_________________________________________ 911S 1976 / 3,2 PMO Carbs 912 1969 / 3,2 Hot Rod 997 GT3 MK2 Clubsport BMW M5 2001
|
03 mei 2011 22:53 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Joh!
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
03 mei 2011 22:56 |
|
|
fins
|
Had je niet gezien he!
|
03 mei 2011 22:58 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
LHD,ok maar wat doet de bediening van de spoiler dan aan de rechterkant
|
04 mei 2011 8:32 |
|
|
snikhaas
Boxster SLandgraaf
|
Misschien heeft de vorige eigenaar vroeger een manta gereden en daardoor een hele lange rechter arm ... kon dus makkelijk bij de bedienig van de spoiler
_________________________________________ ---PORSCHE BOXSTER S--- --- Techart Formula GT ---
"Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln, ein Auto braucht Liebe" ( Walter Röhrl )
|
04 mei 2011 9:07 |
|
|
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3MESTREECH
|
_________________________________________ Life is short,ride hard !!!
http://www.degeusmakelaars.com
|
05 mei 2011 17:21 |
|
|
kristof
Cayman R - 924 turbo projectzandhoven - belgie
|
Vraag mij al heel de tijd af waar je die bediening voor de spoiler ziet ? Als je dit project al een tijdje volgt, verbaast het jullie dan nog dat die knop niet zit waar ze hoort te zitten
|
05 mei 2011 18:04 |
|
|
Boxy&Boraman
Ex 986 S '01, 981 PDK '12PF# 1732
|
En bij mij zit hij aan de bestuurderskant, links beneden......
|
06 mei 2011 6:42 |
|
|
Bo Gevers
|
Effe duidelijkheid brengen hier! De auto was dus origineel een LHD, maar de gebruikte kabelboom komt uit een RHD
|
06 mei 2011 22:36 |
|
|
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
|
Hahaha gokje gewonnen Dacht het al ....suc6 met je project
|
07 mei 2011 7:48 |
|
|
De Geus
Ex-964 C4, Ex-Boxster,
|
misschien krijg je hier wel familie korting: http://www.geevers.org
|
07 mei 2011 7:50 |
|
|
5kip741
|
Zag zojuist de auto te koop staan bij Van Kessel Wel de goedkoopste boxster voor {slechts, kuch..} 12.950 EUR, maar dat verbaasd natuurlijk niemand http://vankesselsportcars.nl/photo11.htm
|
07 jun 2011 22:20 |
|
|
fins
|
Nee! Toch het bijltje er bij neer gegooid?
|
07 jun 2011 22:28 |
|
|
BOXTUR
ex Boxster 2.5 ('98)
ex Boxster 3.2 S TT ('01)
ex 964C4 ('90)Papendrecht
|
Kastje van de spoilerbediening zag ik snel op de foto. Heb nu bijna lasogen van het staren naar de foto, maar ontdek er geen bijltje Wel jammer van het project Wat ik niet begrijp is dat de advertentiefoto's van de P een minder afgebouwde indruk maken dan die van april ... Nogmaals: zonde dat dit een afgebroken project lijk te worden Hopelijk komt er nog wat uitleg bij (als dit mag van de verkoper ...)
_________________________________________ Een echte marine-blauwe 964 C4, jetzt kaputt!!!
|
07 jun 2011 23:25 |
|
|
roondejong
Intermeccanica 356 Speedster,
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
|
Al die tijd en energie en dan dat zakgeld wat er terugkomt .... lijkt me een gevalletje van volgas achteruit. Jammer.
|
08 jun 2011 0:00 |
|
|
thedutchguy
ex 993 Targa
|
Zo zie je maar weer volharding wordt steeds schaarser.
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
08 jun 2011 7:48 |
|
|
kristof
|
|
08 jun 2011 8:45 |
|
|
porscheboy
944 s2 sold 911(964) sold 968 sold
boxstercuijk
|
Re: Porsche Boxster/Cayman project!
17 okt 2009 17:47 er zal bij van kessel wel een andere gekocht zijn....beetje centjes er bij en minder dan deze afmaken! nu moeten we met z'n alle naar van kessel om de boxster te bekijken....... ik hoop alleen dat die hem koopt weet waar hij aan begint
_________________________________________ 944 s2 sold 968 sold 911(964) sold 986 http://spaces.msn.com/john944s2
|
08 jun 2011 9:07 |
|
|
porschenot
ex 993 ex 996
|
erg jammer als dit het einde van het project je is ben ook wel benieuwd waarom
|
08 jun 2011 11:05 |
|
|
kristof
|
goede kandidaat hiervoor : http://www.boxsterspecracing.org/maar op hem op de weg te krijgen..........
|
08 jun 2011 12:16 |
|
|
Bo Gevers
|
Hoi iedereen! Jammer, ik had het nieuws graag zelf bekend gemaakt, maar had nog niet de tijd gevonden om te posten! Het blijkt hier bijna een shock te zijn en ik moet zeggen dat het verhuizen van de Boxster een vrij snelle beslissing is geweest! Ik zal een klein beetje uitleg geven waarom het op deze manier in zijn werk is gegaan! Eerst en vooral wil ik toch wel wat misverstanden uit de wereld helpen omtrent de kosten die er geweest zijn aan de Boxster. Ik had al enkele mensen een privé bericht gestuurd waarin ik een kleine optelsom maakte van wat het mij nu eigenlijk gekost heeft en iedereen moest toegeven dat ze de kosten veel hoger hadden geschat! De Boxster was voor mijn pa en ik een serieuze uitdaging en omdat ik het hele plannetje bekostigd heb, was het ook de enige manier om aan zulke Porsche te werken. Het feit dat we een rijdende auto hebben kunnen maken, was voor ons een unieke ervaring! Wat vele mensen hierbij over het hoofd zien, is dat het grootste plezier van de Porsche bij ons niet in het rijden zit, maar wel in het samen bouwen van een auto! En ik moet zeggen, de ervaringen en gebeurtenissen die we beleefd hebben met de Boxster, zullen nooit vergeten worden! Het al dan niet door de keuring krijgen van de wagen hebben we niet aan ons hart laten komen en we hebben het ook nooit uitgetest! We zijn er wel van overtuigd dat wanneer men een auto kan opbouwen van nul af zonder ook maar enige handleiding zoals wij dat gedaan hebben, het ook wel mogelijk zou geweest zijn om de wagen gekeurd op de weg te krijgen indien dit budgetair mogelijk zou geweest zijn (origineel interieur, alle stukjes die veel geld kosten,..)! Het is ook mijn mening dat volharding een woord is dat misschien makkelijk in de mond ligt en ook makkelijk geschreven kan worden, maar de definitie van volharding is voor elk individu verschillend. De volharding voor ons lag in het gegeven dat wij een rijdende Porsche hebben kunnen maken van een auto die amper nog zou opgehaald worden door het groot huisvuil, zonder dat er ook maar één paar handen aan de Boxster is geweest van een carosseriebouwer, lakker of automecanicien! Diegenen die het ons willen nadoen, laat maar zien. Verder wil ik nogmaals aanhalen dat ik een student ben en dat dus het dagelijks rijden met zulke Porsche quasi onmogelijk is (en daar was ik mij voor de initiële aankoop ook goed van bewust). Bij een bezoek aan de vriendelijke mensen van Van Kessel, zagen we een mooie andere Porsche. Er was onmiddellijk een klik met deze wagen en we zochten dus een oplossing om deze ons eigen te maken. Kwestie van geven en nemen (moeder de vrouw moet ook tevreden blijven ). We maakten de deal dat de Boxster ingeruild werd en dat we de andere wagen meekregen met nog extra onderdelen. Als wij dan de optelsom maken, kunnen we zeggen dat we allerminst een slechte zaak hebben gedaan! We kunnen niet spreken van grote winst, maar wel hebben we in onze portefeuille een hoop ervaring, gebeurtenissen, nieuwe vriendschappen en een sterkere band tussen vader en zoon zitten. Plus een nieuw avontuur! En dat is iets wat men niet zomaar kan verkrijgen door jaren (of een kortere tijd natuurlijk) te sparen voor een Porsche die men kant en klaar uit de garage of bij een particulier verkoper gaat halen. Een Porsche rijden kan iedereen, de mensen die een Porsche (of een auto in het algemeen) kunnen bouwen en rijden, zijn een pak minder talrijk! Goed, de Boxster is de deur uit en er is een andere in de plaats gekomen! Volgende project is een 911S Targa uit het jaar 1977! Strakke kas met bijna geen roest. Motor ligt er al uit en zal mooi terug opgebouwd worden! Hij zal dan deze zomer rijklaar gemaakt worden en na de zomer gaat hij volledig uit elkaar om zo een volledige overhaul te krijgen door ons! Ga ook proberen om dit projectje te posten op het forum! Het feit dat we een mooie wissel hebben kunnen maken, zorgt dat er ook nog wat ruimte is voor een andere 911 oldtimer, indien de moeder dit goed vindt Indien nog vragen: shoot!!! Groetjes!!
|
09 jun 2011 0:09 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Respect Vind het jammer van het project maar ben blij te horen dat er iets heel moois voor terug gaat komen. Veel succes.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
09 jun 2011 0:56 |
|
|