Auteur |
Bericht |
mb carrera
porsche 911 carrera 1986 mosgroentwisk
|
 Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
maar wel een mooie ombouw DIABLO!  ieder ze,n meug zal ik maar zeggen.
_________________________________________ porsche what else?
|
16 okt 2009 21:26 |
|
 |
Robbierob
Ex. 911 Carrera 3.2 Moosgrün metallic,
nu Alpine A110 Legende IriswitRegio 077
|
 Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Tof Wim, weer een leuk project om te volgen en al zeker als het om een 3.2 gaat Er valt altijd wel weer iets te leren 
_________________________________________ Less is more !
|
16 okt 2009 22:18 |
|
 |
horn
PF #57
|
 Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Of inruilen voor een Boxster, moet je voortaan kappersgezeur aanhoren. Wat je leuker vindt... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 okt 2009 8:43 |
|
 |
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
|
 Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
|
17 okt 2009 9:01 |
|
 |
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
 Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Waarom moet achterruit er dan uit? Targa beugel is toch gewoon een kap die eroverheen geschoven zit en onderaan met 4 boutjes vastzit? 
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
17 okt 2009 13:56 |
|
 |
cabrio wim
|
 Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Wij plakken geen ramen o.i.d. af als we spuiten, lekker amateuristisch als je de achterkant moet spuiten dan. 
|
17 okt 2009 15:09 |
|
 |
mb carrera
porsche 911 carrera 1986 mosgroentwisk
|
 Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
word iig een strakke (bijna) nieuwe 3.2 TOP 
_________________________________________ porsche what else?
|
17 okt 2009 16:12 |
|
 |
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
 Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Excusez-le-moi, dacht dat je alleen de targa beugel wilde spuiten vandaar mijn reactie...... zal me maar bezighouden met dingen waar ik "verstand" van heb.... 
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
17 okt 2009 17:05 |
|
 |
cabrio wim
|
 Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Geen probleem Jaco, maar in de achter schermen zaten 2 gaten van de polyester zijkanten, dus dit is de reden dat de achterkant gespoten moet worden. 
|
17 okt 2009 18:10 |
|
 |
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
 Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Die is ook wel erg netjes gedaan moet ik zeggen hoor ... Ik bedoel, als die weer in originele staat wordt teruggebracht weet ik niet of ik het dan liever zou hebben 
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
18 okt 2009 11:51 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
 Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Geloof me, ik heb haar(?) gisteren nog gezien, dat is niet meer te redden...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
18 okt 2009 11:53 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
 Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Volgens mij las ik hier laatst ergens dat ze tegenwoordig in de één of andere club werkt... 
|
18 okt 2009 12:00 |
|
 |
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
 Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Ben een voorstander van origineel, dus zou in zo'n case ook echt voor de uitvoering gaan zoals geleverd. Dus inderdaad met standaard achterklep, uitlaat en Fuchsen.
Een mooi project!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
18 okt 2009 12:05 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
 Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
 Betrapt Ze woont hier in de buurt...
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
18 okt 2009 12:11 |
|
 |
cabrio wim
|
 Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Eerst en tweede genoemde gaat ook nu gebeuren, Renger laat zijn eigen teveel beïnvloeden door jullie. Doe jullie best voor de Fuchsen, en ik weet van niks 
|
18 okt 2009 12:14 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
 Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Die Fuchsen had je toch al liggen  Hij moet eerst nog ff de andere bandjes weggummen begreep ik. Dat komt vanzelf goed.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
18 okt 2009 12:55 |
|
 |
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
 Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Ik doe een concessie; het mogen goede immitatiefuchsen zijn! Echt Renger, niets mis met je huidige velgen, maar die zie zou ik dan inruilen tegen de Fuchsen, want ook die velgen vinden weer aftrek.
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
18 okt 2009 12:57 |
|
 |
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
 Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Misschien ten overvloede, maar toch...... Deze auto komt uit Belgie. Bouwjaar 1987. In dat land hebben ze een (zo mogelijk nog meer onrechtvaardige) eigen vorm van BPM, de eerste tenaamstellings belasting  ja, echt  . Elke keer, dat een auto van eigenaar wisselt, moet dat bedrag op tafel komen. Die "belasting" is motor-vermogen progressief. Dussss....Hoe meer pk's, hoe hoger de belasting. Een 2e hands P van bijvoorbeeld 10 jaar oud wordt voor een Belgisch ingezetene al gauw BEHOORLIJK prijzig.Soms is daarom een handelaar bereid om voor een (voor ons) prima prijs aan een OLLANDER te verkopen. FF onderhandelen en vertellen, dat je van deze ETB op de hoogte bent Voor alle zoekenden 
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
19 okt 2009 0:08 |
|
 |
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
 Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
En ik maar denken dat wij Hollanders de enige zijn die een idioot belasting regime hebben...
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
19 okt 2009 20:25 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
 Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
interessant verhaal. heb je die fuchsen al?
_________________________________________ oud is beter
|
19 okt 2009 20:27 |
|
 |
cabrio wim
|
 Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Nee, maar wel al een leuk achter kleppie voor Renger.  En voor jullie weer beginnen te roepen, de scharnieren e.d zijn er ook bij.
|
21 okt 2009 15:35 |
|
 |
horn
PF #57
|
 Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
jammer, verkeerde kleur  Geintje - staat veel beter dan zo'n beweegbare spoiler... 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
21 okt 2009 15:46 |
|
 |
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
 Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Wie is die gek in die witte auto die op de achtergrond steeds heen en weer rijdt !?
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
21 okt 2009 23:40 |
|
 |
horn
PF #57
|
 Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
Wie denk je? DrKnauf natuurlijk 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 okt 2009 7:01 |
|
 |
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
 Re: ombouw van imitatie 964 terug naar 3.2
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
26 okt 2009 23:23 |
|
|