kleurverschil bij rood is net als bij zwart erg lastig. Er zijn nu eenmaal kleuren die verschiten wat makkelijk op diverse plaatsen van de auto waardoor na spuiten er een derde kleurverschil ontstaat. De motorklep is wellicht nog de makkelijkste omdat de omliggende delen niet groot zijn. Ben benieuwd Roy.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
29 sep 2011 19:34
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Re: Nieuw project gestart
Morgen weet ik meer... Zal wel loslopen...
Binnenkort de zwarte Carrera stickers erop..... en de kuipstoeltjes erin....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
30 sep 2011 11:09
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85
Leiden
Kom je niet met de 912? Die wil ik nou graag zien.
_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
30 sep 2011 12:42
Cloaca
Porsche diversen
Overijssel
Nee, ik heb nog wat kleine issues die ik moet oplossen alvorens die bruikbaar is..... Een uitlaat bijvoorbeeld... en goede remmen.....
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
30 sep 2011 13:11
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85
Leiden
Jammer, zeg maar wanneer die klaar is, dan kom ik kijken
_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum