Kanonne wat een belachelijke prijs weer voor zoiets Vroeger maakte ik die dingen na het werk voor kevers enzo. Tientjes werk. Dit soort bedragen is gewoon diefstal omdat ze denken dat Porsche rijden synoniem staat voor "toch geld zat".
heel gauw je hamer weer uit het vet halen gast
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
18 feb 2011 16:25
912
Re: 1969 project R op mijn manier
drknauf schreef:
STOEAHHHHH uitzien als deze slate grey enkelt wat generaties ouder
vett kleur hoah Woutahhhhhhhht slate grey
Dat is geen slate gray (Schiefergrau, leigrijs)... veel te licht van kleur. (tenzij de foto's zo erg afwijken....)
_________________________________________ There are those who love 912’s... and those who have never driven one...
18 feb 2011 16:27
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Re: 1969 project R op mijn manier
Ik heb ondertussen bedacht dat ik liever voor een originele metalen voorbumper ga (van een 68er ofzo); liever wat meer gewicht aan de voorkant. Ik begreep ook dat met het afgebeelde type bumper bij hogere snelheden de auto wat licht kan worden aan de voorzijde, downforce hadden ze toen nog niet echt van gehoord .
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Re: 1969 project R op mijn manier
gast schreef:
drknauf schreef:
heel gauw je hamer weer uit het vet halen gast
Als ik dat soort bedragen zie staan denk ik dat wel eens ja. Het is trouwens een tamponeerkwast en een roller die je nodig hebt om die bumpers en spoilers te maken
ik dacht die stalen niet die plastic dingen vandaar hoemoerrrrrrrtje tik
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Re: 1969 project R op mijn manier
912 schreef:
drknauf schreef:
STOEAHHHHH uitzien als deze slate grey enkelt wat generaties ouder
vett kleur hoah Woutahhhhhhhht slate grey
Dat is geen slate gray (Schiefergrau, leigrijs)... veel te licht van kleur. (tenzij de foto's zo erg afwijken....)
kweet het sex met dieren mag niet maar als we nou toch aan het mierenneuken zijn , die kleur heet officieel naar het schijnt Grigio Telesto van Lamborghini te zijn
op de pics die wouter als voorbeeld geeft zijn de kleuren ook steeds verschillend idd
zo,n S lip geeft zowieso al meer downforce als normaal dat is altijd beter natuurlijk
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
18 feb 2011 18:29
924
Omgeving Leuven
Re: 1969 project R op mijn manier
WM550spyder schreef:
Ik heb ondertussen bedacht dat ik liever voor een originele metalen voorbumper ga (van een 68er ofzo); liever wat meer gewicht aan de voorkant. Ik begreep ook dat met het afgebeelde type bumper bij hogere snelheden de auto wat licht kan worden aan de voorzijde, downforce hadden ze toen nog niet echt van gehoord .
Toch wel Wouter...
Porsche had een 'modificatie' hiervoor voorzien, nl. in de bumpers vooraan werd aan beide zijden een gewicht toegevoegd(ca 11kg per stuk) om iets aan de rij eigenschappen te veranderen.
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Re: 1969 project R op mijn manier
Nog even voor de kleurenneukers onder ons; de foto's die ik heb geplaatst zijn van de SWB van Chris Nielsen welke hij zelf heeft gespoten (2 ker zelfs) in een kleur die hij zelf naar eigen smaak heeft samengesteld; helemaal geen Slategrey dus
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
Re: 1969 project R op mijn manier
Nielsgrey is dit toch?
Heb je alvast wat specs welke stoelen/ gordels/ stuur/ wielen/ onderstel / uitlaat etc voor ons?
Krijg er ook zin in, een r gruppe, iemand interesse in een 944 basic racer?
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
18 feb 2011 20:51
DeRRis
Porsche 911 1986
Porsche 911T 1972
Uddel
Re: 1969 project R op mijn manier
WM550spyder schreef:
Nog even voor de kleurenneukers onder ons; de foto's die ik heb geplaatst zijn van de SWB van Chris Nielsen welke hij zelf heeft gespoten (2 ker zelfs) in een kleur die hij zelf naar eigen smaak heeft samengesteld; helemaal geen Slategrey dus
Klopt zit zelfs wat groen in. Als je maar niet zijn interieur kleur over gaat nemen
Intermeccanica 356 Speedster,
Formule Vee,
VW 1302 S Karmann Cabrio
#PF 613#
Re: 1969 project R op mijn manier
Jeroen914 schreef:
Een grote type4 zou ik zeker niet zo maar uitvlakken (2.7 of groter) Maakt net zo veel of meer vermogen (+200pk) dan een even grote 6 cilinder en weegt stukken minder
Dus dan in je edel Kever maar hopen dat je de witte Kever met 385 pk-tjes in het achteronder niet tegenkomt ...
En deze dan, Kevertje rijdt de Tomaso Pantera helemaal zoek, kijk even vanaf ong. 2.01 m:
Denk dan juist dat het gave van R Gruppe (in mijn hoek Outlaws) is dat je mekaar niet achterna loopt maar steeds andere combinaties zoekt die het plaatje nog completer maken.
18 feb 2011 21:32
Maarten
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Re: 1969 project R op mijn manier
Affengeil is het woord wat bij mij opkomt
Hier nog wat inspiratie
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
18 feb 2011 22:09
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
Re: 1969 project R op mijn manier
Gaaf!
Ik ga me ook in de r gruppe verdiepen
Zal mijn zwarte voorbeeld r zo even mailen
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
20 feb 2011 13:05
Niels
Re: 1969 project R op mijn manier
Wouter, gefeliciteerd en veel plezier met bouwen (is ook deel van de lol, niet)
Je kunt beste een metalen S lip bumper nemen (neem aan dat je geen mislampen wil). Vervolgens ergens hier en daar voorin wat lood ofzo aanbrengen ivm balans. De 3.2 is wel echt erg veel pktjes (dus prima) kun je je neus beter ietsjes zwaarder maken. Goed onderstel van de auto scheelt overigens ook erg veel voorin.
Nogmaals veel plezier.
20 feb 2011 13:16
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
911 T (hotrod R) 1970 en 912 SWB uit 1967 en ex 996 Cabrio tip. / ex 911 3.0 SC / ex 912 SWB 1966
Zuidlaren
Re: 1969 project R op mijn manier
Ik vind breed wel mooi mist goed uitgevoerd en zonder luchtinlaten bij de achterwielen (en deze is netjes uitgevoerd) maar heb ook wel een zwak voor gewoon smalle basis. ik vind deze ook erg mooi qua model en uitvoering en kleur (is een Singer) maar in deze uitvoering boven mijn budget.....
_________________________________________ Everything is gone be okay in the end and if it's not okay. It's not the end!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum