Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 1:49

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
porsche 944 2.5 bouwjaar 1985 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht porsche 944 2.5 bouwjaar 1985
hoi allen. na mezelf hebben geintroduceerd op het voorstel topic, is het nu tijd voor het openen van een topic. mijn naam is dennie. afkomstig uit nieuwegein. en ben auto monteur van beroep. had toen de tijd de auto van mijn collega over gekocht want die zag het niet meer zitten.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

het zou eingenlijk een auto geweest zijn om te strippen en in onderdelen te verkopen. nooit een porsche gehad. en ballen verstand van de auto's. wat ze opbrengen, onderdeel kosten enz. maar hoe vaker ik er langs liep. hoe mooier en gekker ik op de auto en ze lijnen werd. uiteindelijk de auto gehouden.

mankementen lijst, hehe waar zal ik beginnen haha
*roest, roest en roest. binnen en buiten. had ook een groot gat in de vloer, brand achterin geweest (vermoedelijk)
*elecktrische storingen, koplampen klapten niet uit, zelf getrokken draden
*de bekleding, zo vies en versleten. gaten in de vloer en stoelen, hemel bekleding die op half 7 hing
*motorisch , lekte uit elk mogelijk gaatje olie, vermogensverlies
*stuurhuis en stuurpomp kapot
*targa dak dat defect was, mechaniek kapot, en hendels gebroken
*apk al een kleine 8 maanden verlopen

er zullen ongetwijfeld dingen zijn die ik vergeten ben. ben er al ongeveer een jaar of 2 mee bezig. maar dit gaat ook nog wel even duren voordat het allemaal klaar is.

Laatst bijgewerkt door dennie op 01 jan 2012 14:27, in totaal 1 keer bewerkt.

01 jan 2012 13:10
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht spuiter