Auteur |
Bericht |
drie.twee
|
Toerenteller beslaat
Hallo allemaal,
Als het koud is, is mijn toerenteller beslagen. (alle andere tellers niet). Is hier een trucje voor om dit te verhelpen?
|
20 jan 2013 2:37 |
|
|
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85Leiden
|
Re: Toerenteller beslaat
Geen idee, maar ik had het ook altijd. Dus het komt vaker voor (is wat ik ermee wil zeggen)
_________________________________________ Ben jij soms nieuw(s) hier?
|
20 jan 2013 2:44 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Wat voor type Porsche .. want zo te zien ben je nog op zoek
|
20 jan 2013 4:16 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Hebben veel lufties last van. Gebruik de zoekfunctie maar eens. Weinig aan te doen en ook geen drama, trekt vanzelf weg.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
20 jan 2013 9:27 |
|
|
Thefrits
993 2sBelgiƫ
|
Heb ik ook gehad toen ik terug reed uit UK Na rit van bijna 8 uur ==> was de vocht eruit. Na lange rit met binnenverlichting aan gaat het vocht er langzaam uit denk ik. Gewoon effe naar Stuttgart rijden
|
20 jan 2013 10:27 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
Of auto in verwarmde stalling te plaatsen en vandaar uit toeren
|
20 jan 2013 10:39 |
|
|
horn
PF #57
|
idd gebruik even zoekfunctie (niet onaardig bedoeld). is niet anders. met de fohn kan je het een tijdje oplossen, maar het komt toch terug. learn to live with it....
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 jan 2013 11:00 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Yup, het hoort bij een luchtkoeler. We noemen dat karakter
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
20 jan 2013 11:05 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
+ 1, net als de geur van olie
|
20 jan 2013 14:48 |
|
|
drie.twee
|
Super, bedankt voor alle antwoorden. Dan laat ik het zo. Ik vond het ook wel grappig en het trekt inderdaad weg na 30-45 minuten, afhankelijk van het weer. Alleen dacht ik; de andere tellers beslaan niet, dus misschien is het toch een foutje.
Ik heb een 1988 carrera 3.2, marineblauw metallic, ori Nederlands. TF-00-XX. Gevonden na een half jaartje zoeken.
|
20 jan 2013 15:13 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ookal weten we hoe een Carrera 3.2 er uit ziet kom maar op met de foto's Om het condenseren in de teller enigszins tegen te gaan kan je er voor zorgen dat er geen vocht of vochtige dingen in de kofferbak liggen - en evt. een zakje Silica Gel achter de teller leggen (gaat redelijk eenvoudig t/m de Carrera 3.2) Als je 911 binnen staat - kofferbak en portier ramen open zetten ... kan de boel lekker ventileren
|
20 jan 2013 15:33 |
|
|
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Half jaar..... Ben een jaar langer bezig geweest...... Nouja, veel rijplezier ermee.
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
20 jan 2013 15:39 |
|
|
weisseteufel
3.2 coupƩ 1985Zuid-Holland
|
Zoeken?? Ik liep 'r tegen 't lijf en we lieten elkaar niet meer los!
_________________________________________ Live your life!
|
21 jan 2013 0:27 |
|
|