964 midden console bakje en witte knipperlichten
Mijn 964 c4 is weer voor wat klein onderhoud (apk, alarmkeuring e.d.) en wat details langs Waalgarage geweest. (foto's hieronder)
Wat misschien interessant is, en vroeg me af of meer dit hebben gehad: Er was een maand terug een nieuwe voorruit geplaatst, maar het rubber ging in de bovenhoeken trekken en omvouwen naar binnen toe.
Iets wat je ook wel is ziet bij oude ruiten. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb het in ieder geval gezegd en ze hebben netjes de ruit er uit gehaald en een nieuw rubber geplaatst. (garantie)
Verder heb ik deze keer, nadat ik die op t forum voorbij zag komen, een origineel Porsche bakje laten plaatsen op de middenconsole. Er zat nog zo een belachelijke cassettedeck houder in
Was +- 35 euro incl btw ex montage. Dus prima upgrade, ziet er netjes uit en kan ik nog wat kwijt in de auto.
Nog een punt, ik wilde heel graag witte knipperlichten. Dit vind ik gewoon mooi met donkere lak. Geen probleem, zo gezegd zo gedaan.
Op advies van de garage de "witte" lichten in plaats van de "chroom-bling" lichten geplaatst. Echter vind ik het nog niet 100% af.
- Je ziet aan de zijkant witte randen en het kleurt niet 100% bij de mistlampen, is daar iets aan te doen? Ik kan hier op zich mee leven, ik vind het al beter dan oranje lichten.
- Je ziet de oranje lampjes goed zitten, deze wil ik echt vervangen. Maar wel door iets wat er grijs uit ziet en toch oranje knippert.
Heeft iemand al is zo een lampje gevonden? Op internet zie ik wel foto's, waar het lampje niet meer zichtbaar is.
Oranje zij-knipperlichtjes zijn trouwens nog in back-order, dus die worden ook wit, maar ook daar wil ik grijze lampjes die oranje licht geven. Ik vind de oranje punt die je anders nog ziet zitten gewoon niet zo netjes/af.
Ik ben ook benieuwd naar jullie (964) ervaringen met witte knipperlichten en eventuele foto's
Groet,
Ed