Mijn Porsche laten poetsen en coaten bij Detail Today
Auteur
Bericht
Richard9962
Mijn Porsche laten poetsen en coaten bij Detail Today
Beste Liefhebbers,
Vandaag mijn Porsche 996 weer opgehaald bij Roel van Detail Today (Ben aan dit adres gekomen via het Porscheforum)! Ben geen expert dus Roel kan beter uitleggen wat hij allemaal gedaan heeft maar in grote lijnen heb ik mijn auto laten poetsen en reinigen en daarna heeft hij een glascoating gehad. Ook mijn lederen interieur laten doen en mijn velgen. Wat een topresultaat!!
Mijn auto zat vol swirls van verkeerd wassen en ook was hij nog eens verkeerd gepoetst, maar het eindresultaat mag er zijn! Je ziet mijn zwarte metallic lak weer glimmen en alles wat het lelijk maakte is verdwenen.
Dus via deze weg nogmaals bedankt Roel voor de goede zorgen aan mijn auto, je bent een vakman!!
Gr Richard
P.s Kijk op Facebook bij Detail Today voor een video/foto verslag van mijn Porsche.
28 jul 2014 19:08
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Re: Mijn Porsche laten poetsen en coaten bij Detail Today
Goed om te horen Richard. Als je de auto komende tijd goed gebruikt en niet wast, dan kun je je auto weer goed wassen op de 30e komende maand (zie elders op het forum)
28 jul 2014 19:18
Richard9962
Hi,
Ja dat stukje heb ik gelezen en op die manier ben ik bij hem terecht gekomen hahaha. Echt een aanrader hoor, vakmannetje die Roel
28 jul 2014 19:25
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
iets met foto's en zo?
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum