De 914 naar huis gehaald. Start van een project(je)
Vanmorgen zag het weer er even goed uit! Geen regen- of hagelbuien voorspeld en ook de wind hield zich koest. Dus rond 9 uur naar Spankeren waar de 914 stond. Omdat 'ie nog niet verzekerd was (dom, vergeten) met de auto-ambulance opgehaald. Ritje van 15 km naar het noorden.
Opnieuw alles goed bekeken en nu toch wat roest gevonden... linkerdeur, onderaan, achter het rubber van de deur zit een stukje roest. DAT IS ALLES!
Vrijdag de motor er uit, olielekkages verhelpen met nieuwe rubbers en pakkingen, motorruimte inspecteren, hier en daar schoonmaken en nieuwe slangen monteren. Nieuwe banden voor de veiligheid en dan... hoppa! Dan is alles voorlopig zoals ik het wil hebben.
Leuk detail: de wieldoppen hebben -net als het stuur- het VW Wolfsburg-logo en niet het Porsche logo. Zover ik weet, werden deze auto's allemaal in Osnabrück gemaakt. Niet in Wolfsburg of Stuttgart! (Correcties zijn welkom - leer ik weer wat!)
Onderweg naar huis snel de verzekering gebeld en geregeld. Auto van de ambulance af en een stukkie blazen. Gaaf! Voordat de donkere wolken zich samenpakten, weer snel naar binnen!
M.