Auteur |
Bericht |
frans44
boxster S 2002
|
Metamorfose Porsche Boxster S??
Hallo forumleden, Ik speel al een tijdje met de gedachte om het uiterlijk van mijn 2002 Porsche Boxster S drastisch te veranderen. De auto is nu metallic zwart (zoals 75% van deze auto's....) Toen ik foto's zag van de Cayman GT4 in die prachtige kleur Sapphire Blue Metallic, toen werd de drang tot verandering alleen maar groter: wat een prachtige kleur en stoere uitstraling heeft deze auto! Nu zijn er twee opties: carwrappen, kost ongeveer tussen de 1500 en 2000 euro, of gewoon spuiten, kost ongeveer 3000 euro. Mijn vraag is nu: wat zouden jullie doen??? Of vinden jullie het zonde van de originaliteit? Ben benieuwd wat jullie er van denken....
_________________________________________ Porsche Boxster S Audi S4 - Vespa 1966-Vespa 1966-Vespa 2016
|
10 nov 2015 18:24 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Re: Metamorfose Porsche Boxster S??
Wil je alleen de kleur veranderen of ook de andere kenmerken van de GT4 terug laten komen in jouw Boxter? Ik zou trouwens altijd voor wrappen gaan, indien het goed gedaan is en je wilt weer een zwarte auto terug is dit snel gedaan.
_________________________________________ Mvg,
René
|
10 nov 2015 18:42 |
|
|
drknauf
|
ik kan hem ook shoppen voor je in die kleur daar reken ik veel minder voor .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
10 nov 2015 19:06 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
1000 Ik zou voor wrappen gaan. Wie weet ben je 't na een aantal maanden beu. En is 3k voor kwalitatief spuiten reëel?
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
10 nov 2015 19:10 |
|
|
frans44
boxster S 2002
|
Vind de velgen van de GT4 wel geslaagd, zou ik zeker ook meenemen. Opgave van een bevriend autospuiter. Levert erg goed werk af, dus daar ga ik nu even vanuit. Wellicht ga ik zelf de demontage van de onderdelen doen, bumpers, verlichting en dergelijke.
_________________________________________ Porsche Boxster S Audi S4 - Vespa 1966-Vespa 1966-Vespa 2016
|
10 nov 2015 19:46 |
|
|
boxster550spyder
996 Carrera, Boxster S 550 Spyder en Cayman S Sport (ex Boxster 2.5 en ex 924).
|
Leuk idee! Meteen de middenconsole, dashboard elementen en achterkant van je stoelen laten meespuiten (als hardbacks hebt). Passend setje velgen in 18 of 19 inch en je heb een fraaie gepersonaliseerde Boxster. Ben benieuwd wat het gaat worden.
_________________________________________ 996 Carrera 1998, Boxster S 550 Spyder 2004 en Cayman S Sport 2008.
|
10 nov 2015 20:32 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
Wrappen, spuiten gaat je geld kosten als je hem ooit weg doet. Niemand wil een auto die van kleur is gewijzigd
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
10 nov 2015 20:42 |
|
|
geertsabine
|
En over een paar jaar staat ie hier in het topic: De Porsche van Bob de Bouwer. Niet doen, origineel houden.
|
10 nov 2015 21:01 |
|
|
Jaspa
993 C2 '97Drechtsteden
|
_________________________________________ beter snel, dan nooit
|
10 nov 2015 21:01 |
|
|
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Ik zou in ieder geval het aanbod accepteren van onze Photoshop doctor. De kleur op het juiste model zien, is wel verstandig om te beoordelen of het wel het gewenste resultaat gaat opleveren. Zo'n (gave) Cayman 981 GT4 heeft natuurlijk een hele andere uitstraling dan een Boxster 986. Wat een bak overigens! Kwam deze foto tegen. Denk dat deze blauwe Boxster 981 een betere voorstelling geeft van het resultaat. Is van een verkoopadvertentie en staat bij dat het sapphire blue is.
|
10 nov 2015 21:48 |
|
|
frans44
boxster S 2002
|
Dit zou m kunnen zijn volgens mij, maar dan met andere velgen. Ik denk dat wrappen misschien toch de betere keus is, met het oog op toekomstige verkoop. Ga er nog even goed over nadenken....
|
10 nov 2015 22:25 |
|
|
Jens69
Omgeving Broek op Langedijk
|
Nice. Daar dan goudkleurige BBS onder met chromen randje.
_________________________________________ Never a dull moment
|
11 nov 2015 23:47 |
|
|
geertsabine
|
Ik weet het niet, de hele combi op de GT4 komt beter over dan op een 986. Kleur vind ik niet tot z'n recht komen.
|
11 nov 2015 23:58 |
|
|
drknauf
|
de kleur van en 981 op een 986 hoeft idd helemaal niet zo fraai er uit te komen als op de 981 gt4 het zou natuurlijk ook schitterend kunnen zijn ! maar ja dat is natuurlijk de vraag ! komt dit een beetje in de buurt van je kleuahhh gast ? .
|
12 nov 2015 0:13 |
|
|
drknauf
|
moeten natuurlijk wel een paar dikke sloffen onder anders staat het natuurlijk sowieso niet wat voor sloffen wil je d,r onder dan shop ik die d,r ook nog ff ondahhhh gast .
|
12 nov 2015 0:15 |
|
|
geertsabine
|
Kon je het weer niet laten? Moet ie niet nog wat zakken? Kleur overtuigt mij nog steeds niet maar ik ben dan ook niet de TS....
|
12 nov 2015 0:15 |
|
|
drknauf
|
sorry ja ja wat mij betreft staatie paris dakar hoog maarja kweet toch niet of Herr Frantzzzzz44 daarvan houd .
|
12 nov 2015 0:20 |
|
|
geertsabine
|
Kan jou het schelen? Als je toch bezig bent, ik ben wel benieuwd...
|
12 nov 2015 0:21 |
|
|
drknauf
|
. .
|
12 nov 2015 1:01 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
IMHO brengt de kleur niet wat ie wel op de GT4 doet. Niet doen dus.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
12 nov 2015 5:37 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Ik vind 't juist wel gaaf. Vind die kleur blauw op heel veel auto's er lekker uit zien.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
12 nov 2015 10:30 |
|
|
Jip
997 4S HP, ex
Boxster S, ex BoxsterZoetermeer
|
Nachtblau is ook prachtig......
|
12 nov 2015 11:50 |
|
|
sunnyfunny
|
Blauw is altijd goed, zeker op een carbio. Beter dan zwart," dat is toch geen kleur voor in de zon" zei mijn moeder ooit ! Enfin hoe donkerder, des te beter komen de rondingen naar voren..... vind ik belangrijk voor de 911, maar ook voor de eerste Boxsters. Het huidige type Boxsteris wat scherper gesneden. Bij "jouw" keuze blauw horen dan nog wat Piano lack zwarte details. BV de raamstijl, spiegelkappen. Antracietgrijze velgen? Wellicht gedeeltelijk. Veel plezier met "pimpen"
_________________________________________ Life's to short not to live it up a little!
|
12 nov 2015 12:25 |
|
|
sunnyfunny
|
By the way, heb je een zwart dak ? Dan mag die ook wel blauw voor de mooi hè.
_________________________________________ Life's to short not to live it up a little!
|
12 nov 2015 12:27 |
|
|
horn
PF #57
|
Zou de kleur gewoon laten zoals hij is en eerst beginnen met 'pimpen' mbt bumpers, wielen etc. kan je altijd de boel nog spuiten/wrappen. Van beide investeringen wordt hij iig minder waard...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 nov 2015 12:56 |
|
|