Zoals elders beschreven gaan we starten met de restauratie van de carrosserie van mijn 911 SC van 1980. Daarbij zullen de slotplaten moeten worden vernieuwd. Op de slotplaat aan de rijderskant zit een zilveren sticker met vierkante vakjes en codes zoals E1 en E2 etc. Kan ik die sticker ergens nieuw kopen? Op het internet kan ik hem nergens vinden.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
29 okt 2021 10:42
horn
PF #57
Re: Deurpost sticker
ja die is het
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
29 okt 2021 11:05
Ronaldo
964 c2
Den Haag
Lekker geschilderd ook..
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
29 okt 2021 16:51
hha
Net boven de sticker zit de slotvanger. Daar is het tamelijk verrot. Bij de vorige "restauratie" is dit dichtgesmeerd en overgespoten. De hele slotplaat gaat eruit en dan ben ik de sticker kwijt. Vandaar dit onderwerp.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum