Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 feb 2025 23:37

Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
911 SC Targa - APK-klaar maken 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Collectie eenvoudig en effectief: Porsche 911 SC Targa 1980 Jeep CJ7 4 cil. (V8 coming) 1982 Citroën 2CV6 Spécial 1986 Volvo V70R 2.3 1997 (te koop)
Omgeving Eindhoven
Bericht 911 SC Targa - APK-klaar maken
Nu de auto weer tot leven is gewekt en goed loopt (zie https://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=33&t=58726) is het de hoogste tijd om hem APK-klaar te maken.

De remmen zijn rondom inmiddels vernieuwd (schijven, blokken en gereviseerde remklauwen) en nieuwe remolie erop incl. ontluchten. Ik heb nu weer een "hard" rempedaal.

De vorige eigenaar (ervaren plaatwerker) heeft de auto strak gemaakt, laten spuiten en daarna opgebouwd. Vanaf dat moment, en dat is jaren geleden, heeft de auto stilgestaan en is er niet meer aan gewerkt. Ik heb hem hem dus gekocht met een dikke laag stof, wat onderdelen (waaronder de originele zwarte targabeugel {iemand interesse :?: ]) en diverse bakjes met klein materiaal. Vandaag allereerst de auto uit de garage gereden voor een snelle wasbeurt, zodat in ieder geval het stof er vanaf is. Daar is hij al flink van opgeknapt...
8377383774
Er zijn diverse dingen nog niet in orde om hem een APK-keuring te laten doorstaan, zoals bijv. ontbrekende ruitenwissers, niet-werkende knipperlichten voor, een erg rommelige en onveilige bedrading onder het dashboard (omgezet van mijlen naar km-versie), etc.

Kortom, ik kan nog even verder met dit project.

22 feb 2025 19:18
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ]