Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 23 jan 2026 14:42

Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Nieuwe uitlaat 981 Boxster S 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
2018 718 Boxster, 2013 981 Boxster S
Bericht Nieuwe uitlaat 981 Boxster S
Deze week een nieuwe Iskander RVS uitlaat met kleppen laten plaatsen bij PSTG in Huizen.. Ziet er goed uit en klinkt met de kleppen open duidelijk nog iets luider en feller dan de orginele PSE (nog meer baby-GT3 :mrgreen: ).. Met de kleppen dicht beschaafd "stil", zelfde als met de PSE.. De bediening werkt op de PSE knop in het interieur.. Reden voor vervanging, de PSE heeft een rammel in de linker demper bij de koude start (zodra warm is de rammel weg) en het ziet er optisch gewoon weer wat mooier uit (dempers zichtbaar door diffuser bij de S).. Hier een paar foto's:

Orginele PSE:
84739

Nieuwe Iskander uitlaat:
84738
84740
84741
84742

Ik zal binnenkort ook even een video maken en hier proberen te delen zodat men kan horen hoe het nu klinkt met de kleppen open en dicht.. De orginele PSE onderdelen heb ik nog liggen, rechter en linker demper, vacuumslangetjes, en het eindstuk met 2 pijpen in mat zwart, die zal ik binnenkort ook in het onderdelen forum hier zetten. Dus mocht iemand daar nog interesse in hebben ondanks de rammel in de linker demper, het functioneerde voor de rest allemaal nog prima, ook de kleppen etc..

22 jan 2026 21:38
Profiel
PorscheForum Super Junkie
981 Cayman 2.7 PDK (2015)
Breda
Bericht Re: Nieuwe uitlaat 981 Boxster S
Afbeelding

23 jan 2026 10:25
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 2 berichten ]