|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|
Becker FM ontvangst Boxster 986
Auteur |
Bericht |
eric-986
Boxster 986Dronten
|
Becker FM ontvangst Boxster 986
Hallo! In mijn 986 zit een Becker Indianapolis PRO. Aangesloten op de org bedrading. Ik gebruik de org versterker via de mini C1 connector. Werkt goed, tot ik het contact aan zet. Als ik de radio laat spelen is de ontvangst top, contact aan en de ontvangst is ronduit slecht, bijna niks meer. De antenne versterker bekeken, goed. Komt 12 v op te staan ook als ik het contact aanzet. Iemand een idee?? GRZ Eric.
_________________________________________ Cheap and fast, not reliable. Reliable and cheap, not fast. Fast and reliable, not cheap. Gewoon doen!!
|
27 feb 2022 16:19 |
|
|
redriver
Boxster 986 2.7 TiptronicMidden-Brabant
|
Re: Becker FM ontvangst Boxster 986
Waarom niet overstappen op DAB ? Analoge FM is over 2 jaar toch verleden tijd
|
28 feb 2022 14:05 |
|
|
eric-986
Boxster 986Dronten
|
Redriver, Heb ik ook al naar gekeken. kan het verloop kabeltje "tulp male naar mini iso female" niet vinden om de org versterker te gebruiken...
_________________________________________ Cheap and fast, not reliable. Reliable and cheap, not fast. Fast and reliable, not cheap. Gewoon doen!!
|
28 feb 2022 14:21 |
|
|
Clueless
991.2 C4 GTS, 944 Safari
Ex: Panamera S E-HybridZaanstad
|
Ik lees dat het niet voor 2030 verdwijnt. https://tweakers.net/nieuws/155798/npo- ... twerk.htmlGelukkig Ik heb nog een PCM3.1 en ombouwen lijkt mij gedoe
|
28 feb 2022 15:58 |
|
|
eric-986
Boxster 986Dronten
|
Probleem opgelost!! Ik had voor de voeding van een dashcam de voeding van de radio gebruikt. Ergens vindt de auto dat niet lekker. Binnenkort de voeding omzetten naar de aansteker, die zit daar ook in de buurt! Ik laat weten of dit wel goed werkt. Grz Eric.
|
11 maart 2022 13:10 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 5 berichten ] |
|