Mannen, ik ben boos en verdrietig tegelijk.
Mijn 'nieuwe' cayenne heeft stuurbediening. Die knopjes hadden wat slijtschade.
Dus heb ik via Ebay een 'decal' setje gevonden die je over je originele knoppen heen plakt.
Prima fix dacht ik en als het niets is dan haal ik het er zo weer vanaf.
https://www.ebay.com/itm/Porsche-Cayenn ... 2749.l2649Dus die kwam vd week binnen en ben ik net mee bezig geweest.
Ware het niet dat ik eerst twee extra stickers geprobeerd heb. Resultaat na wat heen en weer schuiven redelijk oke. De hoeken blijven erg lastig en even met een stanleymes een inkeping in de hoekjes maken lukt niet goed omdat het spul erg flext.
Goed, dus het mocht er weer af.
En de hele originele laag kwam mee....
Waar ik voor het plakken alle kleine plekjes even netjes had bijgewerkt met zwarte lak, was nu ALLES eraf (behalve de lak)

Nu heb ik de overige knoppen ook geplakt want de complete set was immers toch al niks meer.
Overal wat een belletje onder zat trek je de decal weer iets omhoog wat resulteert in dat de originele laag meekomt en wederom een nieuwe bel vormt.
Al met al, het is nu minder mooi als vooraf en ik zit een beetje met de handen in het haar wat ik ermee moet doen.
De logo's maken mij eigenlijk niet zoveel uit dus misschien is laten wrappen of spuiten nog een optie.
Alle knoppen volledig kaal (wit) laten kan misschien ook maar het smoelt niet.
Hoe hebben jullie je knoppen weer netjes gemaakt?