Switch to full style
Subforum voor Audio, Navigatie en allerlei andere electronica in de auto
Plaats een reactie

Demonteren dashboard 964

03 apr 2020 3:47

Heeft er iemand een linkje of digitale handleiding/afbeeldingen van hoe het dashboard van een 964 gedemonteerd dient te worden?
Ik heb een perfect exemplaar weten te vinden van de latere 964tjes die in de plaats moet komen van de huidige die door warmte aan de bovenkant wat vervormt is.

Alvast bedankt :D

Re: Demonteren dashboard 964

03 apr 2020 8:56

Het lastigste is het schroefje los te krijgen achter je dashboard, ik meen me te herinneren dat je via de klokken er bij kunt.

03 apr 2020 12:09

Kapjes aan de zijkanten er af
Ventilator roostertje onder het raam er vanaf

En dan wat Gizmo zegt: de verborgen moer achter het dashboard - tussen het klokje en de middelste ventilatie openingen.
Klokje er uit en je zou er bij moeten kunnen.
Tweede optie is om het middelste ventilatie rooster er uit te trekken, maar die moet je er dan later weer in plakken.

Dash 964-993.png

Succes :!:

04 apr 2020 11:04

Vergeet niet de schroeven onder je raamrubber, anders trek je je dashboard kapot

17 apr 2020 0:02

Vanmiddag mooi de tijd genomen om het dashboard deel te vervangen. Appeltje eitje blijkt achteraf. Gelijk alles even schoongemaakt eronder en van de gelegenheid gebruikt gemaakt om van de kabelboom die onder het dashboard loopt her en der de stoftape te vernieuwen. Weer net even netter :D
Plaats een reactie