11 jun 2022 20:53
12 jun 2022 21:18
12 jun 2022 21:44
12 jun 2022 22:52
12 jun 2022 23:55
13 jun 2022 8:54
Google die in 2014 al schreef:Most of the newer hybrids have changed to an inverter compressor, which is a high-voltage electrical motor. The motor runs on high-voltage AC supplied by the A/C inverter located in the inverter or affixed to the A/C compressor itself, so compressor operation does not depend on the engine
13 jun 2022 8:57
Dial_888 schreef:Zal toch slimmer van Porsche mogen……
Mijn Lexus hybride electronica zorgt ervoor dat de hybride accu nooit onder 30% ofzo ontladen wordt, en ook niet boven de 70% uitkomt.
Vandaar de garantie tot 15 jaar….en airco doet het onder alle omstandigheden uitstekend.
13 jun 2022 9:28
Dial_888 schreef:Zal toch slimmer van Porsche mogen……
Mijn Lexus hybride electronica zorgt ervoor dat de hybride accu nooit onder 30% ofzo ontladen wordt, en ook niet boven de 70% uitkomt.
13 jun 2022 14:24
13 jun 2022 14:38
Brulaap schreef:De Panamera kan is leegrijden tot 0% en opladen tot 100% (ook tijdens het rijden).
13 jun 2022 19:19
13 jun 2022 22:27
13 jun 2022 23:55
Clueless schreef:De airco doet het ook als de motor niet aan staat dus ik neem aan dat er een losse warmtepomp in zit voor verwarmen en koelen die dan op de rijaccu draait..
Ik die hierboven quote wat Google al in 2014 schreef:Most of the newer hybrids have changed to an inverter compressor, which is a high-voltage electrical motor. The motor runs on high-voltage AC supplied by the A/C inverter located in the inverter or affixed to the A/C compressor itself, so compressor operation does not depend on the engine
14 jun 2022 8:38
anton964 schreef:Dat zou dus betekenen dat de airco niet aangedreven word op een pomp via een riem bij de motor?
Maar dat de airco elektrische word aangedreven.
In dat geval kan de airco niet werken bij een lege accu. Dus hoort het gewoon zo. Niet leeg rijden dus.